Anbefalte innlegg

Hvordan sitter denne festet? Kan man få denne ut bare ved å jekke opp bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger du hjelp dag?;) du må nok være litt hardhendt her, og bøye festebrakketten litt mens du løsner ic om jeg ikke husker feil;) gi et pling hvis du trenger ekstra hjelp så kan jeg alltids svippe innom..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger du hjelp dag?;) du må nok være litt hardhendt her, og bøye festebrakketten litt mens du løsner ic om jeg ikke husker feil;) gi et pling hvis du trenger ekstra hjelp så kan jeg alltids svippe innom..

Da kan det hende jeg gjør det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare og si ifra. men hvorfor skal du ha den ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare og si ifra. men hvorfor skal du ha den ut?

Tenkte den trenger en rens..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. btw. du må plukke av støtfangeren din, samt mulig demontere litt rundt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. btw. du må plukke av støtfangeren din, samt mulig demontere litt rundt

det er såpass ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger man demontere fangeren? kan ikke jeg huske

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte den trenger en rens..

Hvorfor trenger den ic`en rens? går bilen dårligere en vanlig? eller andre grunner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor trenger den ic`en rens? går bilen dårligere en vanlig? eller andre grunner?

Regner ikke med at den gjør det,men samler seg en del olje i systemet så skader ikke og ta en rens på den av og til,merker forskjell etterpå. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner ikke med at den gjør det,men samler seg en del olje i systemet så skader ikke og ta en rens på den av og til,merker forskjell etterpå. ;)

hehe, nei skjønner.. merket at det var endel olje i ic`en min da jeg tok av slangen under ic..

hvordan gjør dere den ren da? bare shaker den med avfetting inni? eller noe annet middel'?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avfetting ja, og skylle skikkelig rent med vann etterpå så det ikke ligger noe såperester eller noe som skal gjøre slange morken. Den koster visst endel, i følge Møller... Han jeg pratet med der anbefalte også å rense for olje, siden den også kan spise opp slangen fra innsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avfetting ja, og skylle skikkelig rent med vann etterpå så det ikke ligger noe såperester eller noe som skal gjøre slange morken. Den koster visst endel, i følge Møller... Han jeg pratet med der anbefalte også å rense for olje, siden den også kan spise opp slangen fra innsiden.

ja, vet det ligger mye olje inni der.. men hvordan være sikker på at det ikke blir liggende vann inni? vill ikke ha vann i innsuget: eek :

eller er kanalene inni ic`en ganske åpne, slik at alt renner ut?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.