#1 Skrevet Mai 5, 2007 Hvordan sitter denne festet? Kan man få denne ut bare ved å jekke opp bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2007 trenger du hjelp dag? du må nok være litt hardhendt her, og bøye festebrakketten litt mens du løsner ic om jeg ikke husker feil;) gi et pling hvis du trenger ekstra hjelp så kan jeg alltids svippe innom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 trenger du hjelp dag? du må nok være litt hardhendt her, og bøye festebrakketten litt mens du løsner ic om jeg ikke husker feil;) gi et pling hvis du trenger ekstra hjelp så kan jeg alltids svippe innom.. Da kan det hende jeg gjør det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 bare og si ifra. men hvorfor skal du ha den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2007 bare og si ifra. men hvorfor skal du ha den ut? Tenkte den trenger en rens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2007 ok. btw. du må plukke av støtfangeren din, samt mulig demontere litt rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2007 ok. btw. du må plukke av støtfangeren din, samt mulig demontere litt rundt det er såpass ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2007 trenger man demontere fangeren? kan ikke jeg huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2007 Demontere fangeren er da ingen sak, to skruer i front og to klips på siden, så er den løs. Er gjort på 5 minutter. Sjekk her for en meget detaljert beskrivelse av hvordan du tar ut ic-en. http://www.tyrolsport.com/Install_docs/TyrolSport%20UGSMIC%20Install%20Instruction%20for%202001%20Audi%20A4.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2007 Tenkte den trenger en rens.. Hvorfor trenger den ic`en rens? går bilen dårligere en vanlig? eller andre grunner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2007 Hvorfor trenger den ic`en rens? går bilen dårligere en vanlig? eller andre grunner? Regner ikke med at den gjør det,men samler seg en del olje i systemet så skader ikke og ta en rens på den av og til,merker forskjell etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2007 Regner ikke med at den gjør det,men samler seg en del olje i systemet så skader ikke og ta en rens på den av og til,merker forskjell etterpå. hehe, nei skjønner.. merket at det var endel olje i ic`en min da jeg tok av slangen under ic.. hvordan gjør dere den ren da? bare shaker den med avfetting inni? eller noe annet middel'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2007 Avfetting ja, og skylle skikkelig rent med vann etterpå så det ikke ligger noe såperester eller noe som skal gjøre slange morken. Den koster visst endel, i følge Møller... Han jeg pratet med der anbefalte også å rense for olje, siden den også kan spise opp slangen fra innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2007 Avfetting ja, og skylle skikkelig rent med vann etterpå så det ikke ligger noe såperester eller noe som skal gjøre slange morken. Den koster visst endel, i følge Møller... Han jeg pratet med der anbefalte også å rense for olje, siden den også kan spise opp slangen fra innsiden. ja, vet det ligger mye olje inni der.. men hvordan være sikker på at det ikke blir liggende vann inni? vill ikke ha vann i innsuget: eek : eller er kanalene inni ic`en ganske åpne, slik at alt renner ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...