#1 Skrevet Mai 6, 2007 Har nå satt på en FMIC på min A4 1.8tq b5..... virker som at bilen ikke lader like mye som den gjor før... lader ca 1.1 - 1.2 bar.. før ladet den 1.5.... samtidig så går den veldi ugjevnt, på tomgang kan jeg høre det og ser det så vidt på turtallsnåla... men når jeg kjører så rykker den frykteli og tar litt tid før at den lader/ går helt som den skal ... noe som vet ka som kan ha skjedd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2007 gå over alle slangeskjøter osv og se etter lekkasje. Mulig også IC du har på bilen lekker litt? Du vil uansett få litt mindre trykk med større IC men bilen skal fortsatt gå like jenvt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 vist jeg har fri eksos på bilen.. ved manifoiln/greenrør kan bilen oppføre sæ slik da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 vist jeg har fri eksos på bilen.. ved manifoiln/greenrør kan bilen oppføre sæ slik da? Du vil vel ikke få samme "futten" over turboen hvis de lekker ut før inngangen på turbo så det er nok mulig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2007 Hvis den lekker før eller rett etter lambda en så blir det også problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2007 Eller ved vakum lekkasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2007 hmm tja får vel se over dette en gang til.... har bestilt nytt greenrør no så det blir no byttet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...