#1 Skrevet Mai 6, 2007 Er det noen som har hidden på momente på boltene som holder kammen ? bilen er en golf 2 1,6c 84 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2007 20 newton men så nå at det var en topp med mekaniske løftere.. så da blei jeg litt usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 Nockenwellenlager/-gehäuse= 20 Nm Hvis tysken min er riktig: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 Tusen takk folkens:) Kommer sikker flere etterhvert,,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 Å så trenger jeg momente som er på moltene på toppdekslet?det er en korkpakning så skal vell ikke være så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2007 toppdeksel er 10nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2007 Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...