#1 Skrevet Mai 6, 2007 Noen som vet hvor man kan skaffe slike LED baklykter til A4 8E? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 Ebay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 Her er de.... Og de sender til Norge http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-A4-S4-B6-Euro-LED-Tail-Lights-Lamp-02-05-KTL177_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33716QQihZ018QQitemZ280110607724QQrdZ1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 Får man disse til avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2007 tror ingen har laget det enda etter å ha lest litt på Audizine.com..skjønner ikke hvorfor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2007 Oo noe sånt hadde vært superduper lekkert til B5 avant også. De der var meget lekkre vertfall, hadde glatt kjøpt noe sånt om de hadde passet. Så jo nesten OEM ut jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2007 Det eneste jeg ikke likte med de er de sorte kantene rundt hele lykten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2007 Oo noe sånt hadde vært superduper lekkert til B5 avant også. De der var meget lekkre vertfall, hadde glatt kjøpt noe sånt om de hadde passet. Så jo nesten OEM ut jo De selger jo LED til b5 avant på bsbildeler har disse selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2007 Å gud som jeg venter på led til B6 avant!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2007 De selger jo LED til b5 avant på bsbildeler har disse selv Har sett et par forskjellige til B5 avant, men ingenting som ser ut som noe Audi selv kunne ha laget . Har du noen bilder av bilen din med de lykene du har ? sorry off topic i denne tråden forøvrig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2007 Her er de som de var da jeg først satte dem på(litt for mye lexus for min del) og her er de etter noen lag med rød lyktespray (hadde ingen bilder med lyktene på men det er led nederst på lykta) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...