#1 Skrevet Mai 6, 2007 He he.... Vet ikke om denne er postet før, men denne annonsen bare MÅ leses! Er det ett medlem blandt oss?? Kanon reklame:) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10023061&sid=6a1aqc3J0002623&pos=13&tot=308 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2007 Postet for noen få dager siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 Er vel ikke lenge før Sharif kommer med et søksmål på 500 000 Dållar. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2007 Kan slenge meg i samme båt som denne karen. Fytti for drittfelger og dårlig service. Felgene er skjeve når man kjører derfra, de er så myke at om man retter dem på ene siden blir de skjeve på den andre, man punkter i ett bankende kjør, man får gamle dekk som er gått ut av produksjon som man ikke får tak i lenger. Konfronterer man Sharif om dette skylder han på at jeg har hatt for lite luft i dekkene og derfor har felgene blitt ødelagt og skjeve etter et par uker (var sharif som fyllte luft og sa at det skulle være den luftmengden). Endte med et sett nye felger og dekk. Samme suppa her, forferdelig å kjøre på. Blir skjeve med en gang, nåpr man kjøper felgene sier han at de tåler alt i verden, er bare å kjøre. Selvfølgelig tar man forhåndsregler og kjører forsiktig. Felgene han selger er ubrukelige! ALDRI om jeg skal legge igjen penger der igjen. Mye bedre å gå på den lokale dekksjappa og betale 200kr mer og få en fantastisk service og at de garanterer at felgene er bra og at du får nye dekk om du punkterer. Sharif kommer til å gå på en smell snart pga negativ omtale, det er jeg sikker på! Eneste bra han bidrar med er priskonkurranse slik at dekksjapper med god service har gode priser også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2007 Kan slenge meg i samme båt som denne karen. Fytti for drittfelger og dårlig service. Felgene er skjeve når man kjører derfra, de er så myke at om man retter dem på ene siden blir de skjeve på den andre, man punkter i ett bankende kjør, man får gamle dekk som er gått ut av produksjon som man ikke får tak i lenger. Konfronterer man Sharif om dette skylder han på at jeg har hatt for lite luft i dekkene og derfor har felgene blitt ødelagt og skjeve etter et par uker (var sharif som fyllte luft og sa at det skulle være den luftmengden). Endte med et sett nye felger og dekk. Samme suppa her, forferdelig å kjøre på. Blir skjeve med en gang, nåpr man kjøper felgene sier han at de tåler alt i verden, er bare å kjøre. Selvfølgelig tar man forhåndsregler og kjører forsiktig. Felgene han selger er ubrukelige! ALDRI om jeg skal legge igjen penger der igjen. Mye bedre å gå på den lokale dekksjappa og betale 200kr mer og få en fantastisk service og at de garanterer at felgene er bra og at du får nye dekk om du punkterer. Sharif kommer til å gå på en smell snart pga negativ omtale, det er jeg sikker på! Eneste bra han bidrar med er priskonkurranse slik at dekksjapper med god service har gode priser også. Hadde for et par år tilbake akkurat den samme greia med "Sleiprif" som du har. Du er ikke aleine om problemer fra den kanten desverre. Råder nok engang folk til å prøve dekkskift.no, Christer gir utrolig god service, og en veldig hyggelig kar å snakke med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 Som jeg sa til Christer; Hvorfor handle hos Sharif når jeg kan handle hos deg til ca samme pris men med en HELT annen service? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2007 her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=85293 er en kompis av meg som ikke er helt fornøyd, driver eget reklamefirma så da var det jo fort gjort og hive på "litt" dekor:) han er ikke medlem her nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2007 Hiver meg også på.... God tid skal du ihvertfall ha!!! Irriterer meg at dekkene jeg kjøpte hos ham 235/35/19 er smalere enn 225/40/18 jeg har på min mercedes. Vurderer å kjøpe nye dekk en annen plass. Noen som vil kjøpe nye Toyo Dekk 235/35/19 som er litt smalere enn vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2007 Det er for så vidt Toyo sin skyld da de og f.eks falken m.f. har en litt annen ide om hva 235 betyr enn resten av verden. Sikkert irriternede men kan egentlig ikke gi Sharif skylden for akkurat den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 9, 2007 Litt OT, men for å svare på de to forrige postene: Det er nettopp på grunn av det smalere utseendet at for eksempel Toyo og spesielt Falken er ettertraktet blandt mange bilentusiaster, da disse merkene er litt smalere og dermed gir mer dekkstrekk enn andre merker i samme dimensjon. Vurderer selv 225/40-18 Falken dekk (til 8,5x18") nettopp fordi Falken gir mer strekk og dermed bedre klaring til hjulbuene = plass til bredere felger, noe som igjen ser bedre ut. I tillegg ser (i mine øyne) hjul med dekkstrekk bedre ut enn dekk som 'passer', pluss at med litt strekk får man mindre bevegelse i dekkveggene ved 'sportslig' kjøring, og man får dermed indirekte bedre veigrep. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 9, 2007 Har dårlig erfaring med balanseringsjobben dems iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 9, 2007 Har dårlig erfaring med balanseringsjobben dems iallfall x 2! De brockene du hadde hatt på corradoen for å trille rundt i garasjen måtte balanseres på nytt, og noen 15"ere til 90Q'n måtte balanseres på nytt. Er det ikke noe som heter at de skal være godkjent, burde det da ikke være bedre enn så? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 9, 2007 de mangler bare kebab der så hadde det vært en fin sjappe gitt...aldri om jeg kommer til å sette mine ben der, holder meg til ekte kvalitet,ikke kvantitetvarer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2007 Har dårlig erfaring med balanseringsjobben dems iallfall x3 Det virker som de ikke har noe kontroll på hvilke felger de sender kunden ut med. Kjøpte noen Asa US2 for 2 årsiden, og de ristet som bare det. Var innom han i hverdag en hel uke før han gadd å sitte på en tur i bilen. han ble plutselig enig med meg når solskjermene ristet seg selv ned, og cd spilleren sluttet å spille cd`r. Viste seg at de felga aldri skulle ha kommet ut i butikken. Var støpt med skjevhet og full pakke. Var ingen som merket det når de avbalanserte hjulene. Det værste var vel de 2 bomturene og all ventingen for å få nettopp de felga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...