#1 Skrevet Mai 6, 2007 Noen som har vært borti at turtallet henger igjen? feks. Kjører opp til 4000 rpm, så girer, slipper gassen helt. Så er turtallet så treigt ned at det høres ut som man har gassen inne. Jevnes dette ut med dump? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2007 synes heller det virker som om det kan være gasspjeldet ditt som henger igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 Har samme på min.. Vet ikke om det er normalt eller ikke...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2007 Det er nok som Simen sier. Mest sannsynlig gasspjeldet ditt som er i ferd med å ta kvelden dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2007 Min er sånn på kun 1-2gir,har ett nyoverhalt gasspjeld her jeg skal prøve og bytte til for og se om jeg merker noe forskjell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2007 kan du gi meg tilbake melding på dette? er jo så irriteranes. Mvh truls 0lsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2007 kan du gi meg tilbake melding på dette? er jo så irriteranes. Mvh truls 0lsen Skal bytte det når jeg får en ny pakning som skal i mellom innsuget/spjeldet så skal jeg gi deg tilbake melding. Men har du problemet kun i fra 1-2 gir eller har du det på alle gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2007 min detter åsså veldig tregt ned på turtallet.. men virker ikke som om det er noe feil med bilen uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2007 Hadde også samme problemet, men etter jeg skiftet til kn filter så ble det MYE bedre. Hadde samme problemet på en annen bil og det forsvant når jeg skiftet til 3"exos. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2007 Hadde også samme problemet, men etter jeg skiftet til kn filter så ble det MYE bedre.Hadde samme problemet på en annen bil og det forsvant når jeg skiftet til 3"exos. så det betyr åpent filter på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2007 Skal bytte det når jeg får en ny pakning som skal i mellom innsuget/spjeldet så skal jeg gi deg tilbake melding. Men har du problemet kun i fra 1-2 gir eller har du det på alle gir? Vel, er i 1-2 gir. Har ikke kjørt bilen så mye. Er en bil jeg vurderer å kjøpe. Bare merka den under prøve kjøring. Men blir å hente den i løpe av neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2007 Uttaler meg veldig usikkert her nå, men mulig det sitter en bryter på clutchpedalen som ikke helt virker som den skal. Mener den gir instruks til motorstyreenhet om å endre tenning og bensinmengde i momentet man skifter gir. Dette nettopp for å unngå det dere har som problem. Veit iallefall noen biler har dette. Mulig den kun sitter på biler med elektronisk gasspedal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2007 Min gjør også dette når du ruser opp motoren,men jeg fikk beskjed av en VAG mekaniker om at bilene nå til dags er designa sånn for å "spare" på et eller annet..... Så jeg vet ikke jeg men det var litt rart når jeg merka det første gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 8, 2007 er sånn på min a4 å, og jeg har bytta gasspjeldet. tror ikke d er noe galt me at det er sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 8, 2007 hmm, det virker jo rart. Det føles ut som at man kjører som ei gammel dame. Mye gass og mye clutch. Plagsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...