Anbefalte innlegg

Lurer på om den nederste delen på støtfangaren bak til Golf IV V6 4-motion er annerledes enn den orginale?

 

Trodde den hadde utsparing for dobbel eksos og bygget litt mere ned på sidene, men da jeg bestilte hos møller viste det seg at denn var prikk lik den orginale som jeg har på min. Noen som har delenr. eller vet hvor jeg kan få kjøpt i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om den nederste delen på støtfangaren bak til Golf IV V6 4-motion er annerledes enn den orginale?

 

Trodde den hadde utsparing for dobbel eksos og bygget litt mere ned på sidene, men da jeg bestilte hos møller viste det seg at denn var prikk lik den orginale som jeg har på min. Noen som har delenr. eller vet hvor jeg kan få kjøpt i Norge?

 

Da har du fått feil, bare å levere tilbake og be dem kikke mer nøye på delefilmen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om den nederste delen på støtfangaren bak til Golf IV V6 4-motion er annerledes enn den orginale?

 

Trodde den hadde utsparing for dobbel eksos og bygget litt mere ned på sidene, men da jeg bestilte hos møller viste det seg at denn var prikk lik den orginale som jeg har på min. Noen som har delenr. eller vet hvor jeg kan få kjøpt i Norge?

 

den skal være annerledes ja. Montert selv denne på golfen mon idag og den går lengre ned/ut og har utsparring til dobbel eksos på venstre siden.

IMG_2666-2.jpg

IMG_2667-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk rota frem et bilde av GTI`en jeg hadde.

Edit: Ørjan var raskere enn meg..

5_-1149854366.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Det var det jeg trodde også, men de påstår at de finner ingen på møller. De ville heller ikke ta min i retur da dette var bestillingsvare (dette må da være forbruksvare på skadeverkstedet). Så hvis noen har delenummeret så kunne jeg bevist det for dem..

 

Har bestilt jubileum frontleppe og R32-look sidskjørt så tenkte at denne bakleppa passet bra til resten..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bakfanger med V6 leppa på liggende. Ble byttet ut med R32 fanger.

Send meg en PM hvis det skulle være av interesse å kjøpe en pent brukt.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være 1J6 807 521 C (til kombi) om ikke jeg tar helt feil. Hvet ikke hva den koster her hjemme, men jeg kjøpte på Ebay fra Tyskland og betalte 120 euro inkl frakt for både foran og bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være 1J6 807 521 C (til kombi) om ikke jeg tar helt feil. Hvet ikke hva den koster her hjemme, men jeg kjøpte på Ebay fra Tyskland og betalte 120 euro inkl frakt for både foran og bak.
Sikker på at det er V6-leppa (eller er 4 Motion og 4M V6-leppene like?)? Står ikke oppgitt med V6 vertfall, mens 1J6 807 433 A står oppgitt med V6, men den har også parksensorer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er V6-leppa (eller er 4 Motion og 4M V6-leppene like?)? Står ikke oppgitt med V6 vertfall, mens 1J6 807 433 A står oppgitt med V6, men den har også parksensorer..

 

Står oppgitt 4motion/V6 uten parksensor

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være 1J6 807 521 C (til kombi) om ikke jeg tar helt feil. Hvet ikke hva den koster her hjemme, men jeg kjøpte på Ebay fra Tyskland og betalte 120 euro inkl frakt for både foran og bak.

 

Tror det er det delenummeret jeg har funnet ut også. Med kombi så mener du "vanlig golf, ikke stv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er det delenummeret jeg har funnet ut også. Med kombi så mener du "vanlig golf, ikke stv?

 

Stemmer det ja, IKKE til stv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller finner ikke ut noe av dette :confused: Den ser helt lik ut som den jeg har fått sier de. Skal da ikke være så vanskelig når en vet at det er å få tak i... Har ringt til to forhandlere idag, men de sier det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke helt, men det kan være at den ikke er listet opp på modeller før 2000(?)

Mulig den står oppført på f.eks 2002-modellen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke helt, men det kan være at den ikke er listet opp på modeller før 2000(?)

Mulig den står oppført på f.eks 2002-modellen..

 

Ok, da prøver vi det imorgen.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke helt, men det kan være at den ikke er listet opp på modeller før 2000(?)

Mulig den står oppført på f.eks 2002-modellen..

Der har vi vertfall grunnen til at jeg ikke fikk opp noe leppe uten parksensor til 4M V6 (som nevnt lenger oppe her).. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg søkte på 2003 model på det delenummerte jeg la inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.