#1 Skrevet Mai 6, 2007 Hei, jeg trenger tips til valg av felger til min RS2: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2007 slenger meg på her.... er på jakt etter nye jeg og. Tror jeg heller på 18'' RH Turbo Cup, evt brukte org. Prosche Turbo Cup. Er jo ganske vanlig, men tar seg og veldig bra ut. Blir også pulverlakk i Gunmetal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2007 jepp, jeg tenker på det samme selv...no står det org. 17" på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 RH P-rad ZW1 er jo absolutt drømmen vil jeg si! Men sykt dyre felger! Går for 17" orginale på vinter og 18" rh porsche turbocup på sommeren når bilen blir ferdigbygd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2007 Noen som i farta kan svare på om det går 9" felger framme på RS2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...