#1 Skrevet Mai 6, 2007 Har bytta fjører og dempere på toergolfen og skulle ha justert hjulvinkler. Noen her som fikser det for en grei pris? Eller noen som vet om noen? Må sjekke A3`n snart også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2007 Lurer på det samma som deg.. har du funnet noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2007 Ja har avtalt med en her på forumet. Skulle tatt det på fredag, men ble utsatt. Sender deg en pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2007 Hva med firhjulskontroll?... Noen som vet om noen?.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2007 *Bump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2007 Jeg tok iallefall min på Skade og Lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2007 restbiler as i moss tror de tar rundt en tusenlapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 28, 2007 høhø, kunne tjent meg rik på dette gitt ;o jobber på toyota fredrikstad ;p meeen, sjefen er ikke noe glad i biler som ikke er i "familien" ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 29, 2007 He he he... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 29, 2007 Du får ta det på helg da vet du;) trenger forstillingskontroll jeg også! Haster.. Skal på bilferie onsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...