#26 Skrevet Mai 11, 2007 Var det eneste bildet jeg fikk av en sort audi før kameralinsa ble fyllt med mold tok ikke du "in Action" bilder mens molda sprutet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 11, 2007 tok ikke du "in Action" bilder mens molda sprutet da? Skulle ha gjort det, men var mer opptatt av å dekke til kameraet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 11, 2007 Det høres da ut som en skikkelig utforkjøring, noen må vel ha filmet dette? Børge, du tar deg inn igjen neste gang sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 11, 2007 Stod vel rett vedsiden av deg ei stund jeg Petter.. Bra med mold/flis som kom oppover ja, rester lå faktisk oppe i furuen som var bak oss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 11, 2007 Stod vel rett vedsiden av deg ei stund jeg Petter.. Bra med mold/flis som kom oppover ja, rester lå faktisk oppe i furuen som var bak oss.. Ikke umulig det. Du ser vel på bildene sånn ca hvor jeg stod. Kom så mye mold flis at de havnet på innsiden av solbrillene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 11, 2007 Fikk goobilde av jordspruten. Hvordan legger jeg inn bilde? Må jeg legge de på en egen server? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 11, 2007 Du kan for eks. legge det ut på Photobucket eller du kan legge det rett inn her ved å bruke "Behandle vedlegg"-knappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 14, 2007 La ut videoen min av Vinner-Tobben på youtube... Og en video av Pero på tur.. (mangler slutten.. "minne fullt") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 17, 2007 En video av min bil Tunge helvetes skuta.. http://video.google.com/videoplay?docid=-6990935715670899235 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...