#1 Skrevet Mai 6, 2007 Pussig hva som finnes inne i internett gitt Par år siden jeg har sett denne nå, men artig å se at videoen "lever" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Se der du! hehe.. frisk kjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2007 Noen som vet hva for oppsett denne bilen hadde ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2007 Kan hende trådstarter kan dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2007 er det denne som ble bygd på norskbildelsenter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 Kan hende trådstarter kan dette Var det jeg tenkte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2007 Var det jeg tenkte Tror den hadde en turbokonvertert G60 jeg søker du litt finner du tråd om bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2007 Er det ikke denne golfen som var med i autofil for noen år siden?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2007 Er det ikke denne golfen som var med i autofil for noen år siden?.. Nei det var den andre "gullgolfen".. Lurer på hvordan det går med den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2007 Er det ikke denne golfen som var med i autofil for noen år siden?.. Nope. Det var en 16v turbo.. Eieren heter/het Christian Rygge.. Hvis jeg ikke husker feil så ble den plukket i atomer ifjor, eller året før der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2007 Noen som vet hva for oppsett denne bilen hadde ? Org G60 topp/blokk Org Digifant innsprut 3.8bar bensintrykksregulator Omsveist TD manifold med en Garret T3 ar .63 turbin stg.1 ar .42 compressor med 60 trim. Rallye IC 1.4 bar ladetrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2007 Org G60 topp/blokk Org Digifant innsprut 3.8bar bensintrykksregulator Omsveist TD manifold med en Garret T3 ar .63 turbin stg.1 ar .42 compressor med 60 trim. Rallye IC 1.4 bar ladetrykk Prisen på disse delene da Ole ? G60'en min er for slapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2007 Prisen på disse delene da Ole ? G60'en min er for slapp Det koster ikke stort om man gjør litt egeninnsats, tipper du kommer under 10k med ny turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 8, 2007 Det koster ikke stort om man gjør litt egeninnsats, tipper du kommer under 10k med ny turbo. Hmmm.. Hva endte du på i motoreffekt da ? Har tittet litt på det ATP kittet, men jeg har jo ikke særlig peiling på å skru selv, så må nok ha litt hjelp. Uansett blir dette isåfall om et halvt års tid, når bilen likevel skal vekk for vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 1, 2007 Hmmm.. Hva endte du på i motoreffekt da ? Har tittet litt på det ATP kittet, men jeg har jo ikke særlig peiling på å skru selv, så må nok ha litt hjelp. Uansett blir dette isåfall om et halvt års tid, når bilen likevel skal vekk for vinteren Fikk aldri målt effekten med dette oppsettet, men 220hk+ var det nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 1, 2007 åssen fikk du kjørt med 1,4 i ladetrykk, uyen tenningsbank? org mappsensor greier vel ikke mer enn 1,2 bar ' Jeg vil og så ha 1,4 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 1, 2007 åssen fikk du kjørt med 1,4 i ladetrykk, uyen tenningsbank? org mappsensor greier vel ikke mer enn 1,2 bar' Jeg vil og så ha 1,4 hehe Haltech E6K hiddensprut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 1, 2007 da sjønner jeg, trodde du kjørte med org digifant som stod og lese i tråden her hehe Hvor mye koster det for Haltec da`? Å er det lett og mappe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 1, 2007 Kjørte med org sprut og ja på 1.4bar, gikk da fint det og Men på videoen her satt det haltech på plass, det ga bedre kjørbarhet enn org digifant. rundt 30-40.000.- må man vel regne i dag for ett ferdig montert og justert hiddensprut, jeg ga 25.000.- i 2002. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 1, 2007 hva gjorde du for og"lure" hjernenda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 23, 2008 Stilig film det deR:p Er dette samme golfen som rolf har i garasjen nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 23, 2008 Haha. hørte ibakrunen av filmen: Har du skrudd på politiradioen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 4, 2008 flytta seg bra denne jah. Er vell ikkje uten grunn dem hadde politi radio 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 4, 2008 Det er liv i tråden ja, hehe Joachim: jepp, Rolf eier karosseriet til denne nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 4, 2008 (endret) Det er liv i tråden ja, hehe Joachim: jepp, Rolf eier karosseriet til denne nå. Hahah! Var du inspirert av Fast & The Furious?? Hvor er da bodykitet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...