#1 Skrevet Mai 7, 2007 Lurer på om noen i Lokallaget har sett noe til denne bilen? En g60 syncro med rotrex kompressor og en god del andre mods. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Etter å ha tenkt meg litt om sjekket jeg på eu kontroll saken på vegvesenet. Og bilen var avregistrert. Så stor fare for at den er blitt spiker da... Snufs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 Når ble den solgt ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 Den ble solgt dit for ca 1,5 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 Har du regnummer på denne (her eller PM)..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 Hva begynte Reg nr på? BC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2007 Bd28012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2007 Solgt til Drangedal og ikke spiker (enda vertfall), ser det ut som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2007 Solgt til Drangedal og ikke spiker (enda vertfall), ser det ut som.. Hvor fant du ut dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2007 Det er jo min gamle orginale G60 Syncro, reg førstegang i Norge 26-10-2001. Den kjøpte jeg noen mil utenfor Hamburg. Den var i veldig bra stand da jeg solgte den til en i Sørkedalen, håper den lever enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2007 Har du flere bilder og mer info om bilen når du hadde den ? Den var i heller slakk stand når jeg kjøpte den. Brukte over 30 tusen på den på 3 mnd... bare for å holde den på veien. ( girkasse , topp/ toppakning, kompressor og div andre små ting ) Men fytt i katta for en morsom bil når den virket.... Jeg satt også i kvassere kam i den og skiftet chip. Edit - morsomt å se at den hadde samme front lykter der som jeg monterte på den igjen. ( sto org lykter på den ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...