Bergen: Lokallagssamling 8. mai

Anbefalte innlegg

I morgen er det ny runde på Arenum klokken 1900!! Satse på at regnet gir seg: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. kjem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg og, hvis jeg får sitte på med noen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner (ha ha) : rolleyes med at eg tar turen innom.

 

Edit: Ser ikke ut som eg kan komme likevel. Next time around!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar en stripe innom eg og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer....tror kanskje jeg får med meg noen nye og.... :D kanskje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom lit sent i dag men det så ut som det var bra med folk denne gangen også! Sier tusen takk til ingve som hjalp meg med VAG commen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok visst turen eg og ;) hehe.. Godeste Silje vekka meg å ba meg dra rævva mi ned til Arenum, og bra va det da..Muhaha, "fiksa" litt vindusspylerdyser og "greiar"..: rock ::evil:

Og til dei som stod å såg på den grå A3`en; Døra er nylakkert, så den stemmer ikkje inn med resten av bilen..hehe..( det såg dere sikkert ja ).

Mvh

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det ble jo litt tid til køstom vindusspylere og greier.. Må d litt harry på en så ellers beskjeden bil...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...ka kalte du dyret?? "Beskjedent"?? :evil:

Dækla kult da, male bil`n me malingsrulla.. "pleie å hjelpa da ja" : rock :

Bare for å ha sagt det;

 

STRIPS RULER!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å ta en titt på det anlegget der, men var jaggu mye taxikoblinger der gitt... hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mhmm..

 

Eg gav opp, itillegg til alle koblingene som sikkert er litt jalla, så kanskje spilleren har litt å sei??

Men men,Bilen kommer til å se kul ut viss eg får lov å drikke litt sprit før eg lakkerer takluka Gul med noe "stæsj" på!!

 

Trur einaste positive på den tralla der er motor`n..Den virka egentlig ganske frisk å tidig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det en russebil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...

Nei, ingen russebil..

men en Audi ( 80 eller 90 ) trur eg.. ( ekke heilt inne på de derre greiene der asså )..

But; Dei har malt hjulkapslene, vindusviskerne rosa.. Trur de sa at de hadde malt heile bil`n svart med malingsrulle.. ( lol ) ... Malt en rosa playboy-bunni mitt på panseret.. Og til slutt på toppen av kransekako har dei skreve "Mixtrix" på skrå over panseret: rock :

+ at høyre passasjerdør har sjel...hehe..hvilket betyr at du får den ikkje opp om du ikkje snakker pent til den!!*ler*

Som eg sa litt tidligere her, så er det einaste positive som eg kunne se ( eller høre ), det er motor`n ;)!!

Men bare vent, når eg får sprit`n i kroppen ska den bil`n pokker`n meg bli rå asså :)

 

Neida Silje, Bil`n din e rå den..hehe.. Håper du får passelat`n på veien igjen snart!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, den er jo fet den bilen da^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...

Nei, ingen russebil..

men en Audi ( 80 eller 90 ) trur eg.. ( ekke heilt inne på de derre greiene der asså )..

But; Dei har malt hjulkapslene, vindusviskerne rosa.. Trur de sa at de hadde malt heile bil`n svart med malingsrulle.. ( lol ) ... Malt en rosa playboy-bunni mitt på panseret.. Og til slutt på toppen av kransekako har dei skreve "Mixtrix" på skrå over panseret: rock :

+ at høyre passasjerdør har sjel...hehe..hvilket betyr at du får den ikkje opp om du ikkje snakker pent til den!!*ler*

Som eg sa litt tidligere her, så er det einaste positive som eg kunne se ( eller høre ), det er motor`n ;)!!

Men bare vent, når eg får sprit`n i kroppen ska den bil`n pokker`n meg bli rå asså :)

 

Neida Silje, Bil`n din e rå den..hehe.. Håper du får passelat`n på veien igjen snart!!

 

 

Med andre ord en russebil uten medlemmer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke en russebil....:P Det er en audi 80, trodde vi kom frem til noe 1,8... Og bare så det er sagt så er anlegget bare harry i seg selv, men kan spille bra om alt stemmer... Selv om som visse folk oppdaget at det ikke er like lett å få det til å stemme...:D

Bilen blir nok ennå mer harry og ennå flottere med tiden...:D

 

Skal slenge ut noen bilder her og etter treffet...:D

 

Picture_026.jpg

Picture_031.jpg

Picture_033.jpg

Picture_034.jpg

Picture_036.jpg

Picture_037.jpg

Picture_038.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vel de bildene jeg hadde lagt ut...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som det var en bra gjeng på treff!! Supert! Jeg kunne ikke stille da jeg selv var på cruise men neste gang er jeg tilbaker assa.

 

Bra dere tar bilder og legger ut! det er alltid gøy og se når men selv ikke var der.

 

TThoma

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en bra gjeng ja.... men beklager å måtte si det at folk lager forferdelig mye klikker.... Er kanskje bare jeg som kjerring som merker det, men folk står i sine faste grupper og når du prøver å gå bort til de å snakke eller hva det nå måtte være så ser folk bare rart på deg....:S Kan være det bare er meg som er helt mongo og folk ikke vil snakke med.... skjønner ikke helt hva det går i.... :P

 

Og når folk ikke vil snakke med deg, så ender du opp med å stå å preike med de samme folka på hvert treff, ikke det at de er kjiipe å snakke med, men kunne være kjekt å blir kjent med litt nye folk og.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.