#1 Skrevet Mai 7, 2007 Har meget slitte dempere, spesielt den ene foran. Vurderer å bytte alle fire i samma slengen og kanskje sette på justerbart senkesett eller org. fjærer. Hva anbefales av senkesett? Kjører ikke på bane osv så trenger ikke det råeste. Ser at NBS har KW Galvanisert Var.1, regner med dette er tüv godkjent osv? Kan det kjøpes billigere andre steder, eller er det andre merker/modeller som heller er anbefalt? Hvis jeg ikke kjøper det justerbare senkesettet så vurderer jeg mekonomen sine dempere (kommer på 6000 totalt for alle 4) og bare bruker de fjærene jeg har idag. Noen som har erfaringer med disse demperne? mvh Ståle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Vil kanskje anbefale å kjøpe både dempere og fjærer når du først er i gang. Med mindre fjærene dine er ganske nye da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 Jeg har litt humplete vei om vinteren, så jeg har gått for originalsenk(=sportsfjærer) Det var igrunn overraskende hvor bra bilen ble med 'nye' dempere foran, gleder meg stort til å bytte bak også! Husk at dette er relativt stive og allikevel tunge biler, så det kan være greit å sjekke dette litt innimellom. Justerbart er dyrt og tungvint, i hvertfall ett merke krever at du sender inn de gamle fjærbeina.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 Det er mange alternativer, selv gikk jeg for Bilstein dempere fra http://www.auto-trio.no Brukte original fjærene, har S6 sport fjærene. Kjøpte da Bilstein Sport (ikke senk). Foran; Bilstein Sport P36-0370. Bak; Bilstein Sport B46-2065. Demperene er utrolig bra, og virker mye mer robust enn de originale. Anbefales. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...