Anbefalte innlegg

Har satt på Eibach senkesett på S4'en min. Synes den ble for lav bak, og for høy med originalfjærene. Er det noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å få bilen litt høyere. Finnes det spacere for dette formålet? Evt andre løsninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett spacere til dette formålet, men det må da kunne lages. Jeg er usikker på hvordan det ser ut på din bil, men hva med å skjære ut noen ringer av aluminium 5-10mm plate og så legge det mellom karosseri og skåla/gummien som fjæra sitter i? Kan sikkert gjøres både sterkt og fint, les tektyl ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke stand på demperne dine ? visst disse er segen vil det nok hjelpe å sette på noen nye friske dempere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye er denne senket da? senker du vanlig 40mm vil den bli lavere bak... lønner seg å finne et sett som senker mere foran...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema og lignende har vel slike heve/senke-klemmer til slikt bruk..

Om det anbefales å bruke, er vel en annen sak.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på de klemmene, men er litt skeptisk... Noen som har prøvd? Tror den er senket 40 mm bak. Vil ikke senke mer foran, da jeg synes bilen er lav nok som den er... Demperne skal være brukbare, men kan kanskje vurdere nye. Har hørt om noe greier som legges lengs spiralfjærene og stripses i topp og bunn, men aldri sett det "live". Noen som vet hvordan dette fungerer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ihvertfall at biltema klemmene/klossene ikke er å anbefale om du skal ha noe holdbart, disse faller av ved første fartshump

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.