#1 Skrevet Mai 7, 2007 er det vanskelig å bytte gasspjeld? Har ikke veldig mange timer på meg liksom. vil helt bli ferdig til kl 7, rekker jeg det tro? Takk for kjappe svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Prøvde nå, men ga fort opp da det var veldig trangt. Får prøve igjen når jeg har bedre tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 Bruker vel ca 10 min. på en Einser GTI....aner ikke hva slags bil du skal bytte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2007 Jeg har en a4 b5 1,8 ADR. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2007 bumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2007 Siden 7.mai har du vel hatt tid??? Tar nok ikke mange minuttene, plukk av sett på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2007 Det er veldig lite plass nedi der, så jeg lurte på om noen deler vanligvis pleier å tas av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...