#1 Skrevet Mai 7, 2007 Er det bare Møller som har delene du trenger til å skifte regreim ( regreimsett + vannpumpe ) ? Hvis andre annbefales dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 ALLE verksteder bør klare å skaffe disse delene! Prisen blir langt hyggeligere også, på et uavhengig verksted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 sparte vel 1500 på å velge et uavhengig verksted på min 1,9 tdi.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 Jeg har en mekaniker som skal bytte for meg for en billig penge. Tenkte jeg skulle spare litt mere på delene hvis det er å annbefale uorg.deler: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 Hei hei. kjøp uorginalt du det er akuratt samme delen du får som orginal bare uten logo merket hehe. jobber med bil deler daglig og der hender det at vi pakker om for stort sett alle orginal verksteder .våre deler inn i dems embalasje .styr unna biltema . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2007 Er det bare Møller som har delene du trenger til å skifte regreim ( regreimsett + vannpumpe ) ?Hvis andre annbefales dette ? MEKONOMEN har en del gode priser. Trykk på linken, og deretter søk i reservedeler. Der kan du taste inn reg.nr på bilen din og alle reservedeler o.l kommer fram med pris til din bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...