#1 Skrevet Mai 7, 2007 Hei, Trenger noen råtips til en audi a6. Må holde meg til 18" da jeg nettopp har kjøpt nye dekk. Noen tips? Synes i utgangspunktet A8 felgene er fine, men det er jo mange av de da.... Liker felger med ikke alt for mye krusseduller..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Hva med RS6 felgene. Kler A6 veldig bra synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 Hva med RS6 felgene.Kler A6 veldig bra synes jeg Enig med deg! Synes min ble bra! Nå er riktignok dette 19"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 Enig med deg! Synes min ble bra! Nå er riktignok dette 19"... Ja bilen din ser utrolig bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 Ja bilen din ser utrolig bra ut Der støtter jeg Espen. Den blir veldig stilrein. Hva tror dere om disse? Hentet de fra Borbet sine sider, ikke min bil, men gir et inntrykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 Takk skal dere ha!! Din ble rå med BBS Espen. Når det gjelder valg av felg synes jeg vel ikke at disse ble spes velykket Jostein Når man holder seg i den stilen som finnes originalt blir det som regel ganske bra. men dette er jo selvfølgelig en smakssak. Hva med de forskjellige replica som finnes? A8 er ganske fin. Kanskje mange som har den men alikevel. Og så går jo dette, som mye annet, litt på pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2007 Takk skal dere ha!!Din ble rå med BBS Espen. Når det gjelder valg av felg synes jeg vel ikke at disse ble spes velykket Jostein Når man holder seg i den stilen som finnes originalt blir det som regel ganske bra. men dette er jo selvfølgelig en smakssak. Hva med de forskjellige replica som finnes? A8 er ganske fin. Kanskje mange som har den men alikevel. Og så går jo dette, som mye annet, litt pris Takk for det Rene! Må si meg helt enig med deg angående felger.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2007 Takk skal dere ha!!Din ble rå med BBS Espen. Når det gjelder valg av felg synes jeg vel ikke at disse ble spes velykket Jostein Når man holder seg i den stilen som finnes originalt blir det som regel ganske bra. men dette er jo selvfølgelig en smakssak. Hva med de forskjellige replica som finnes? A8 er ganske fin. Kanskje mange som har den men alikevel. Og så går jo dette, som mye annet, litt pris Ja, du har rett, det er mye fint i replica/original, og det passer A6'n.. Synes jo de jeg har nå (original 18" rs4) er flotte, men dessverre har de fått seg en dunk. Jeg heller mot A8. Hvor selges disse billigst? Ser det er noe ulikheter på replicaene. Hos Eiker.com selges de for rundt 1990. Hva koster de ellers? Forlsag til butikk mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2007 Ja, du har rett, det er mye fint i replica/original, og det passer A6'n.. Synes jo de jeg har nå (original 18" rs4) er flotte, men dessverre har de fått seg en dunk. Jeg heller mot A8. Hvor selges disse billigst? Ser det er noe ulikheter på replicaene. Hos Eiker.com selges de for rundt 1990. Hva koster de ellers? Forlsag til butikk mottas med takk! Ta en telefon til Christer Kvalheim ( dekkskift.no ). Han hjelper deg med A8 felger til gode priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...