#1 Skrevet Mai 7, 2007 Endret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Så morro ut det der ja. Bare brekket for å få den ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 jepp, må brekke litt først, så full gass... hehe ¨må satse litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 det såg farlig ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 ja, var nesten i grøfta et par sladder før den, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2007 grøfta ser dyyyp ut... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2007 hehe, den tanken slo meg og.. Nesten litt sånn frysninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2007 Den er ganske dyp ja, men gikk ikke så fort at jeg hadde lite kontroll... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2007 i skrens har man aldri kontroll:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2007 hehe, sant det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2007 Er alltid litt gøy med private "leke" filmer. Men hvordan stiller det seg hvis purken kjeder seg og ikke har noe og finne på, det er jo alltid en film på nettet og etterforske hvis de skulle få lyst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2007 de har jo ikke skiltnr mitt, og de veit vel ikke om det er min bil i det hele tatt da, eller meg!? er ikke ulovlig å legge ut...?? vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2007 Aner ikke hvordan det blir gjort i slike saker jeg bare spør. For min egen del ville jeg kanskje ikke slengt ut så mye reklame om min egen griskjøring. Men en ting skal være sagt at i en sving ute i skogen og en liten sladd kan da ikke skade noen, annet enn litt plast og slikt hvis veien skulle bli litt liten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2007 Enig med deg, de får til det de vil. Skal kansje vurdere å fjerne?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2007 En viss Mr. Rui har da lagt ut nok av filmer her som er av litt verre karakter, han har da ikke fått noen form for straff:) Tror faktisk youtube er mer aktuellt hvis politiet i det hele tatt gidder å se etter sånnt. Dessuten synes ikke navn på personer på forumet før noen quoter med navn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2007 Han som vart tatt for å kjøre i 240kmt elns i eiker eller området ble jo tatt. De fikk tatt han uten at han hadde vist skilter osv, stemmer ikke det? Har fjerna linken nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...