#1 Skrevet Mai 7, 2007 Please hjelp meg jg vet ikke hvor jg skal montere på vaccum slangen enn på rs2`en min??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Please hjelp meg jg vet ikke hvor jg skal montere på vaccum slangen enn på rs2`en min??? Det mest korrekte blir vel å koble deg inn med et t-stykke, på slangen som går til hjernen i motorstyringen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 ehhh.. jg fikk beskjed fra butikken om å koble slangen med t-stykke inn på slangen fra innsuget men den begynte bare på minus?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 ehhh.. jg fikk beskjed fra butikken om å koble slangen med t-stykke inn på slangen fra innsuget men den begynte bare på minus?? Er ikke SÅ mye inne på det men går ikke det en slange fra innsuget til hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 hmmm vet ikke jg altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2007 Kommer vel ann på hva dere mener med "innsug". Med fare for å skrive noe skikkelig teit må man huske på å sette på T-stykket _etter_ turbo . Med "innsug" menes den biten som står under trykk. Som sagt.. med fare for å skrive noe skikkelig teit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2007 Har hørt det er best å koble seg inn på vacumslangen som går til dumpen. For å slippe mulige lekasjer på slanger til MAP sensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2007 Kommer vel ann på hva dere mener med "innsug". Med fare for å skrive noe skikkelig teit må man huske på å sette på T-stykket _etter_ turbo . Med "innsug" menes den biten som står under trykk. Som sagt.. med fare for å skrive noe skikkelig teit "Innsuget" står jo også i vakum da. Men om det går en slange fra "innsuget" og til hjærnen kan dene brukes og den gir vel mest riktig resultat (etter det jeg har forstått) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2007 jg tar bilde av motor rommet å ser om noen av dere kan hjelpe meg..., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2007 Hørtes ut som en god idè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2007 det har jg gjort men da begynte den på minus... og når jg ruset den på tomgang kom jg knapt opp til null 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2007 tror nok at du har koblet rett, jeg har også vacuum på min på tomgang, og rundt null når jeg ruser, men det bedrer seg når du kjører, og motoren får belastning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2007 Det er helt normalt. Prøv å kjør deg tur, så vil du oppleve at det kommer mere. Når du står på tomgang får du ikke noe særlig mere enn 0 på måleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 7, 2007 men den skal vel ikke begynne på minus?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 7, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 7, 2007 " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 7, 2007 Det er som nevnt over et vakum i innsuget så lenge du ikke lader noe trykk inn . Derfor en turbotrykksmåler vil hoppe opp og ned mellom positivt og negativt trykk. Glemte å nevne det i min post Litt av moroa det, masse action på den nåla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 7, 2007 Når du starter bilen vil den stå på minus (vakum) og du vil sansynligvis ikke få noe trykk uten motstand på motoren. Har du prøvd å kjøre litt? Bare ut 2 giret kanskje da vil du se at du lader om det er riktig koblet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 7, 2007 Den lille slangen på toppen av dumpen. Koble deg inn på den. Jo den skal begynne på minus. Har du prøvd å vært ute å kjørt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 7, 2007 http://i11.tinypic.com/4ukhj05.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 7, 2007 men den skal vel ikke begynne på minus?? Jo det skal den, på tomgang har jeg MASSE minus, kun når jeg ruser den beveger seg mot null:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 7, 2007 Den lille slangen på toppen av dumpen. Koble deg inn på den Det skal bli riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 7, 2007 greit jg kobler meg opp igjen å kjører enn tur.. tilbake på 10-20min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 7, 2007 mye trykk har du på rs2 en din da?? har du sett på bildene og mener det er riktig å koble seg innpå ca der vaccum slangen ligger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 7, 2007 Min bil lå på -0.7 bar på tomgang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...