Anbefalte innlegg

da er d påan ijenn.. bilen er enda ikke kommet på vejen! men det blir bare mer å mer drit... nå får jeg ikke rygge! men reversen tar litt når man girer, å raper litt.. alle andre gira virker greit... noen som tenker been there, done that? i såfall : Hva gjorde du/dere ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

da er d påan ijenn.. bilen er enda ikke kommet på vejen! men det blir bare mer å mer drit... nå får jeg ikke rygge! men reversen tar litt når man girer, å raper litt.. alle andre gira virker greit... noen som tenker been ther, done that? i såfall : Hva gjorde du/dere ?

En ting som er relativt enkelt å sjekke er om det er slitasje eller slark noen steder på giroverføringa. Har sett et par eksempler på grov slark i den.

Hvis det er humbug i selve kassa vil jeg nok anbefale å skaffe ei brukt ei i stedet for å begynne å reparere den du har.

Mulig jeg vet om en som har ei brukt kasse med lav utveksling liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg null peiling på mekaniske ting å tang.. men giroverføringa så grej ut (ifølge kompis).. det kunne være ej kule snakka en kompis av meg om... hva slags kule kan ikke jeg huske å skiva under girstanga var litt laus.. men det ser ut såmm om bilen blir stående en stund uansett om det er småtteri elr jeg må ha ny kasse!!! men er uansett intrisert i pris på kassa selv om det er nestn tomt for penger!!!!! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke helt hvordan det er på urq, men på min er det hvertfall justeringsmligheter på sjaldestag, om dette ikke har stått riktig har den vært vanskelig å få i revers

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Helge Gjerseth

vet ikke helt hvordan det er på urq, men på min er det hvertfall justeringsmligheter på sjaldestag, om dette ikke har stått riktig har den vært vanskelig å få i revers

den prøver å ta... men den får ikke til... blir bare ulyd....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.