#1 Skrevet Mai 7, 2007 Ser at Bentley Publishers har en manual på CD-rom til ca. en tusing. Noen som har erfaring med denne ? Haynes dekker ikke 2.8 V6ern min (`96 A6 2.8Q) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Har brukt Bentley i et år nå og må si meg fornøyd. Syns heller ikke prisen er så ille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2007 Hei, Denne manualen var noe av det første jeg kjøpte etter at bilen var kjøpt. Funker helt fint.... hadde nytte av den fra starten av da jeg skulle bytte 4-5 lyspærer i dash'en. Bladde rett opp for hvordan ta ut dashbordet. Selv har jeg 2,6 motor. Ikke supportert i manualen. De elektriske skjemaene er også noe begrenset (beskriver ikke startsperre f.eks) men den totale nytteverdien anser jeg for stor - særlig hvordan demontere, montere, justere osv. Jeg har også måtte reinstallere PC'en et par ganger. Mailsupport veldig bra. Vær klar over at lisensen gjelder kun maskinen programmet er installert på. Ikke mulig å flytte lisensen fra maskin til maskin uten ny nøkkel fra leverandør; men som sagt: bra support. Jeg kjøpte CD'en her: http://www.books4cars.com/ Koster her USD 89,95 - ikke mer enn en times arbeid på et merkeverksted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg kjøpte Bentley på cd til S6`en og var meget fornøyd, krever litt leting da søk ikke alltid var like enkelt. Du kan få kjøpe min plate for 500,- da s6`en er solgt, 2,8 V6 er også på denne plata, ta kontakt på PM så skal jeg se om jeg finner den. Så først posten over nå, det kan bli vanskelig å få brukt min plate uten at du er registrert..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2007 Hmm.. Jeg har igså til min S4, og den kjører jeg uten problemer både i garasjen og inne.. Vet også at det er en annen på forumet som har prøvd med mitt regnummer. Kanskje dette gjelder den nye utgaven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2007 Så først posten over nå, det kan bli vanskelig å få brukt min plate uten at du er registrert..... Det er her supporten fra http://www.rb.com kommer inn i bildet (ref over). Det er tillatt å kjøpe/selge privat men man må få en ny nøkkel fra support. På den måten holder de styr på hvem som er innehaver av lisensen, antar jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2007 Stemmer det at det er en egen kode til programet. Har selv 2 koder som blir brukt på 2 forskjellige PC'er (Carputer + hjemme). Min lisens så kan du deaktivere koden for å installere det på en annen PC. Har også tidligere hatt problemer med PC, men det var ingen problem å få en ny aktiveringsnøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2007 Noen som vet om en tilsvarende manual som dekker 2.5tdi, på Bentley sine sider fant jeg kun til de store bensin motorene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...