#1 Skrevet Mai 7, 2007 Trenger å komme til hjernen på min '95 Audi Coupé (2.0 16v ACE), men har ikke peiling på hvor hjernen befinner seg. Googling tilsier at hjernen enten befinner seg under teppet i en av fotbrønnene, eller i midtkonsollen som på S2. Noen som vet nøyaktig hvor ECU'en befinner seg, og hvordan jeg kommer til den?? Takker på forhånd for all hjelp. Mvh, Levi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 På s2`en min så ligger en i dørken på passasjer siden. Ligger helt på venstre side. Den står i en holder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2007 Fant den! Den var bak hanskerommet, ved siden av coupéviftemotoren... Men mangler en torx nøkkel som passer... Noen som vet hvor jeg får tak i torx nøkler? Skal bare åpne og se altså, ikke gjøre noenting annet enn å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2007 Ca alle bitsholdere du får kjøpt har torx. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2007 Kom plutselig på at jeg hadde en bitsboks jeg trodde jeg ikke hadde her, så fikk åpnet og 'sett' litt. Merkelig så mye bedre gassresponsen ble etterpå, det hjalp fint på effekten å ...lufte ecu'en en liten stund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...