Plassering av ECU på Audi Coupé?

Anbefalte innlegg

Trenger å komme til hjernen på min '95 Audi Coupé (2.0 16v ACE), men har ikke peiling på hvor hjernen befinner seg. Googling tilsier at hjernen enten befinner seg under teppet i en av fotbrønnene, eller i midtkonsollen som på S2.

Noen som vet nøyaktig hvor ECU'en befinner seg, og hvordan jeg kommer til den?? :confused:

Takker på forhånd for all hjelp. :tilber:

Mvh, Levi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På s2`en min så ligger en i dørken på passasjer siden. Ligger helt på venstre side. Den står i en holder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant den! Den var bak hanskerommet, ved siden av coupéviftemotoren... Men mangler en torx nøkkel som passer... :(

Noen som vet hvor jeg får tak i torx nøkler? Skal bare åpne og se altså, ikke gjøre noenting annet enn å se... :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca alle bitsholdere du får kjøpt har torx.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom plutselig på at jeg hadde en bitsboks jeg trodde jeg ikke hadde her, så fikk åpnet og 'sett' litt. :rolleye:

Merkelig så mye bedre gassresponsen ble etterpå, det hjalp fint på effekten å ...lufte ecu'en en liten stund... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.