#1 Skrevet Mai 7, 2007 Skulle hatt en diagnose på bilen min og slettet en feil kode da denne er reparert, noen som har vag com og har mulighet til å ta den med på treffet i morgen kanskje?? Kan møte deg hvor som helst ellers. hehe: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2007 Hei, Jeg har Vag-com og kan muligens hjelpe deg.. Men jeg tror ikke jeg rekker treffet imorgen dessverre. Men tidligere på dagen er jeg ledig. Bare gi meg en lyd hvis det blir aktuelt. Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2007 Skriv en melding til Ingve så fikser han det om han skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2007 Skulle hatt en diagnose på bilen min og slettet en feil kode x2 ..kommer det noen på Arenum idag som tar med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2007 Ring 47614187 så svarer nok Ingve på om han kommer eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 Jo hadde kansje ein plan med å ta ein tur i solskinnet. Men må vaske grusen av Poloen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...