Trondheim: Demontere DEFA?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har defa alarm og motorvarmer og jeg lurer på om det er noen som kan demontere dette for meg? Firma eller privatperson spiller ingen rolle, så lenge det blir bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tips til hvor styringsboksen kan være montert på typ44 100q er også godt mottatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil tro den ligger under ratte, det bruker og være standar plassering av alle slike bokser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt på venstre side av midtkonsollen. Der satt den på min 89Q vaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På mine 2 typ 44 som det har vært Defa på så har de sittet under rattet både "foran" og bak dekselet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt på venstre side av midtkonsollen. Der satt den på min 89Q vaffal.

 

Det er vel dette som er "standard" plassen de anbefaler i monteringsanvisningen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant den ovenfor hanskerommet. Det var kun starstsperre på tenningslåsen, og den har jeg kobla direkte på startern.

 

Problemet er at den ikke starter. Bilen får bensin og motoren går rundt. Prøvde å fyre den forrige gang jeg var hjemme, og da starta den ikke. Prøvde den når jeg kom hjem nå, og da starta den på første draget. Så skulle jeg ut og kjøre litt her om dagen, og da starta den ikke. Har tatt av minuspolen på batteriet hver gang jeg har parkert, ettersom det er noe som stjeler strøm.

 

Noen som vet hva som kan være problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.