#1 Skrevet Mai 8, 2007 Går det an å få tak i denne sperre braketten? Noen som lager de spesielt for shortshfter-kit? Har ikke så lyst og borre opp den gamle for å feste shortshifteren min. har lyst til å beholde den gamle om jeg skulle av en eller annen grunn gå tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2007 Ikke sikker på om det finnes noe løs brakett og få kjøpt, men vil tro at noen helt sikkert kan lage en. Den er jo ikke spes innvikla mener jeg! Hvis du i så fall borrer opp punkt sveisen, så kan du jo bare feste den igjen med skruer på den originale?! ELLER punkt-sveise den på da Forøvrig så har jeg fått montert min shortshift, men fy svarte for et opplegg... Litt OT det her, men vil si at det shortshift produktet var ganske jalla.... Epoxy lim på en løs plastring.... borre/ file opp for små hull + tilpassing av sperra... Endte i hvert fall opp med at jeg lagde ei plate jeg festa sperra på som igjen jeg skrudde på shortshifter huset. Ble bra til slutt på min i hvert fall! Tok noen bilder av det, så trenger du så si i fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2007 Ikke sikker på om det finnes noe løs brakett og få kjøpt, men vil tro at noen helt sikkert kan lage en. Den er jo ikke spes innvikla mener jeg! Hvis du i så fall borrer opp punkt sveisen, så kan du jo bare feste den igjen med skruer på den originale?! ELLER punkt-sveise den på da Forøvrig så har jeg fått montert min shortshift, men fy svarte for et opplegg... Litt OT det her, men vil si at det shortshift produktet var ganske jalla.... Epoxy lim på en løs plastring.... borre/ file opp for små hull + tilpassing av sperra... Endte i hvert fall opp med at jeg lagde ei plate jeg festa sperra på som igjen jeg skrudde på shortshifter huset. Ble bra til slutt på min i hvert fall! Tok noen bilder av det, så trenger du så si i fra var dette jeg var redd for... tar gjerne i mot noen bilder på t-skaala@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...