Oslo: Felleskjøring til Hovedtreffet Vålerbanen!

Anbefalte innlegg

Blir nok med på fredag jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fri på fredag tror jeg, ellers slutter jeg kl 1! Uansett er jeg lite interisert i å stå i kø.. Så tror jeg isåfall henger meg på Knut-Erik der altså. Skal tross alt kjøre fra Drammen, og kjenner til køen oppover der : rolleyes

 

Politiradio det var snakk om her? Isåfall er plassen bak Knut-Erik på hovedveien holdt av :o:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha. Nei det er vanlig walki talki så vi kan snakke sammen og holde kontakt på tves av bilene på vei oppover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det blir S eller GTI er enda usikkert men på treff skal man : vinke :

 

Nå har jeg holdt på med å overtale dama de til at du skal på banen med S bil. Så hvis du møter med GTI nå får du ikke lov å være med:nana: : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan radioer er det snakk om her... jeg har en nyere Zodiak sak. Vil denne snakke sammen de som brukes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan radioer er det snakk om her... jeg har en nyere Zodiak sak. Vil denne snakke sammen de som brukes?

 

hvis ikke din radio vil snakke med våre, så har jeg en ekstra du kan få låne : ja : Mine er sånne "billige" til 598,- for et sett på Clas Ohlsson, så det skulle i grunn overraske meg om ikke de snakker sammen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis ikke din radio vil snakke med våre, så har jeg en ekstra du kan få låne : ja : Mine er sånne "billige" til 598,- for et sett på Clas Ohlsson, så det skulle i grunn overraske meg om ikke de snakker sammen ;)

 

 

Supert Mikael :)

 

 

Min var ikke billig for å si det sånn så om det ikke funker så blir jeg skuffa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også endel sånne Kenwood radioer av dyrere slaget. Disse går IKKE overens. Kommer helt ann på hvem frekvens radioene sender på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser stygt ut som om jeg slenger meg på kjøringa på fredag.. skal vel klare å rote meg ned på furuset før seks på kvelden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett tillbud og ett problem. Jeg har en henger jeg skulle hatt med oppover. De som vil (sålenge det er plass kan kaste ting i hengeren. Jeg skal selv ha med ekstra dekk og felger til banekjøring i hengeren. Så hvis flere har dekk felger tin tang de skal ha med oppover send meg en PM så kan det leveres hos meg for frakt oppover. Men så kommer problemet. Jeg har ikke hengerfeste på bilen! Så noen må dra hengeren opp. Hvis ingen melder seg med feste til å trekke sliter jeg med å få med dekka oppover og tillbudet om at andre kan slenge med ting i hengeren faller bort. Så for min og de som trenger hjelp med pikk pakk sin del håper jeg noen hadde vært så geme å tillby seg hengerfestet sitt oppover. Vi kjører jo uansett i kolonne oppover så ingen blir hengende bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dessverre ikke hengefeste på caddyèn Knut- Erik, så får dessverre ikke hjulpet deg så mye der. Men skal nok få plass til dekkene dine i kassa på caddyèn min hvis vi ikke får med hengern;) Dette ordner seg: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker. Da vet jeg hvertfall at jeg har deg som reserve løsning hvis ingen tillbyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har du;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke blitt med fredag likevel : gråter : Helvete at man må tjene penger også innimellom :o Blir å jobbe til kl. 21 og da synes jeg det blir for sent å dra når jeg også skal sette opp telt når jeg kommer frem.. : flau : Men jeg kommer i løpet av lørdag formiddag da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er det håp for hengern vett;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takker og bukker Rikard. Rikard har sakt seg villig til å dra hengeren oppover. Skal selv ha 4 dekk og felger + litt camping dill dall i hengeren. Så er det flere som har noe KRITISK de sliter med å få oppover så skrik ut. La meg understreke KRITISK

Mikael: Latterlig dårlig unnskyldning. Gi meg teltet ditt så skal jeg sette det opp for deg. Hopp i bilen og kom deg opp etter jobben så står teltet ditt å venter på deg når du kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja takker og bukker Rikard. Rikard har sakt seg villig til å dra hengeren oppover. Skal selv ha 4 dekk og felger + litt camping dill dall i hengeren. Så er det flere som har noe KRITISK de sliter med å få oppover så skrik ut. La meg understreke KRITISK

Mikael: Latterlig dårlig unnskyldning. Gi meg teltet ditt så skal jeg sette det opp for deg. Hopp i bilen og kom deg opp etter jobben så står teltet ditt å venter på deg når du kommer.

 

er det 17.30-18.00 vi skal gjøre veien til vålerbanen utrygg????hvor møtes vi?når skal vi dra????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo folk og de som kommer sørfra som vil henge på møter 17:30-18:00 på statoil furuset. Avreise Statoil furuset kl 18:00 og den kolonna kjører da innom Shell Korset der vi som bor nord for Oslo henger oss på. Så hvis vi har oppmøte der rundt 17:50 rekker vi å kjøpe det vi event har glemt og fylle opp tankene. Så er det avreise derfra når kolonna kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo folk og de som kommer sørfra som vil henge på møter 17:30-18:00 på statoil furuset. Avreise Statoil furuset kl 18:00 og den kolonna kjører da innom Shell Korset der vi som bor nord for Oslo henger oss på. Så hvis vi har oppmøte der rundt 17:50 rekker vi å kjøpe det vi event har glemt og fylle opp tankene. Så er det avreise derfra når kolonna kommer.

 

ja hvor skal starte fra da????nå har jeg kjøpt en sammenleggbar grill.du kan få lov til å prøve den altså.håper det blir en del biler i kollonna da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er hva som er skrevet tidligere i tråden;)

 

Pleier å være oppmøte på Statoil Furuset og oppmøte på Shell Skjedsmokorset 15 min etterpå. Så da kan vi jo si oppmøte 17:30-18:00 på Furuset med avgang 18:00. Så svinger den kolonna innom Shell på Korset når den kommer ditt og tar med de som står der før vi kjører samlett videre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er hva som er skrevet tidligere i tråden;)

 

 

var egentlig ment som et spørsmål til knut erik for han skal låne radio av meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo folk og de som kommer sørfra som vil henge på møter 17:30-18:00 på statoil furuset. Avreise Statoil furuset kl 18:00 og den kolonna kjører da innom Shell Korset der vi som bor nord for Oslo henger oss på. Så hvis vi har oppmøte der rundt 17:50 rekker vi å kjøpe det vi event har glemt og fylle opp tankene. Så er det avreise derfra når kolonna kommer.

 

hvor skal du møte opp da??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skal du møte opp da??????

 

går ikke ann å ta slikt på PM?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må desverre melde avbud for denne kolonnen på Fredag! Jeg får rett å slett ikke bilen ferdig før sent Fredags kveld eller tidlig Lørdags morgen. Så da blir det opp på Lørdag istedet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møter korset. Men uansett har det jo ikke noe å si hvor hvem møtes. ALLE møtes jo på korset uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.