Noen som kan skaffe godkjenning til kufanger? (Nissan Pathfinder)

Anbefalte innlegg

Bror har en Nissan Pathfinder som vi kjøpte Ku-Fanger til via ebay.com.

Men det fulgte ikke med noe form for papirer på den, og nå som de nye dumme reglene at man må ha godkjenning for å kjøre m sånn så har vi en case!!! Off norge ass:(

Ert det noen som kan bidra med og ordne/fake en for en synbolsk sum penger? For er jo vært og betale for dette syntes vi! Kan jo ikke ta den av lissom! Er jo halve moroa;)

Så skrik ut om dere veit om noen!!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mesteparten av produsentene har slike papirer liggende på hjemmesidene sine. Skal visst være godt nok å ta med de. Bruker å stå nettadressen deres på slik at biltilsynet kan gå inn og evt. kontrollere at det er rett.

Husk at fristen for dette er 25. mai. Sist jeg spurte en fra bt om dette,skulle det visst være nok å bestille time før denne datoen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mesteparten av produsentene har slike papirer liggende på hjemmesidene sine. Skal visst være godt nok å ta med de. Bruker å stå nettadressen deres på slik at biltilsynet kan gå inn og evt. kontrollere at det er rett.

Husk at fristen for dette er 25. mai. Sist jeg spurte en fra bt om dette,skulle det visst være nok å bestille time før denne datoen.

Takker så mye!!

Men finner jo fa..... ikke tilbake til den adressen som jeg kjøpte de av vøttø!

Men får lete litt mere!

Men tror ikke detgår an og få noen firamaer i norge til å skrive en eller lage eller noe!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye!!

Men finner jo fa..... ikke tilbake til den adressen som jeg kjøpte de av vøttø!

Men får lete litt mere!

Men tror ikke detgår an og få noen firamaer i norge til å skrive en eller lage eller noe!

Jørn

ta en titt på http://www.kamaprodukter.no . Her finner du godkjenningspapirer på flere kufangere. vet med sikkerhet at disse papirene er brukt til å godkjenne utstyr ifra andre produsenter også.

MVH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arctic Trucks i Drammen har også greie på mye rundt slikt utstyr og godkjenninger.

Dersom dette er utstyr som er levert som originaltilbehør fra Nissan kan du også høre med nærmeste forhandler eller importør NIssan Nordic.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette stod i nettutgaven i går:

http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=195959

Fra 25. mai er disse nemlig forbudt hvis de ikke er godkjente og dette står i vognkortet ditt.

Da kan jeg bare ta en tur på Biltilsynet, betale 500 kroner for en time og få skrevet inn dette tenker du kanskje?

Men så enkelt er det absolutt ikke. Der er det nemlig så godt som fullt før tidsfristen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.