Anbefalte innlegg

hey.

har lurt litt på en ting.

nå som dem driver og lage nye lokalag på fylke blir vi i mjøsa splitte vi da eller??

blir det som før?? er rart med det. fylke er jo greit på en måte men vi rundt mjøsa er jo noe for seg selv hihi. har itte vært på noe treff og møtt noen enda. men like vel artig med og og få med noen totninger.

hehe. bare lure jeg da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det er det litt tidlig å sei.

 

Men det skal ikkje være noke problem å fortsette Mjøsa Lokallag,

men det må opprettast Region Styre i begge fylka....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. det høres jo bra ut. litt letter og få til treff på kvelden med så mange byer i nerheten en om vi skal sitte på den ene siden og være et par tre biler og det samme på andre siden av mjøsa *S*

hedemark blir jo ganske langt liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber for at vi ikke skal bli splitet, og det trur jeg ikke vi blir heller.

 

med nå skal det bli regioner (hedmark) og lokallaget våres blir da i to regioner, dette vil ikke by på noen problemer sådan.

 

men er en spendene utvikling vi går i mot

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et annet spørsmål. Hvordan bytter jeg region. Står under Hedmark men skal være under Oppland.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et annet spørsmål. Hvordan bytter jeg region. Står under Hedmark men skal være under Oppland.

 

 

trur denne funksjone ikke er helt på nett enda, gi det litt tid så ordner det seg eller ta kontakt med web master

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke fornøyd med denne inndelinga. Føler absolutt ikke noen tilhørighet til lokallaget nå som det liksom har havnet under Hedmark... Jeg hører til Oppland!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjøsa lokallag hører til oppland å hedmark.. håper for aldel det kommer til å være sånn å... ikke noe poeng å splitte opp et bra lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke fornøyd med denne inndelinga. Føler absolutt ikke noen tilhørighet til lokallaget nå som det liksom har havnet under Hedmark... Jeg hører til Oppland!

 

lokalag du vil høre til bestemer du selv, men du bor under oppland Region, unner alle Regioner blir det lokkallag.

 

Så om du vil være med i Mjøsa lokkallag bestemmer du selv, self er det koslig om du blir, men dette bestemmer du selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stemmer jeg for at det blir et nytt lokallag for Oppland, eks: Mjøsa Lokallag, avd. Oppland...

 

Jeg har ingen intensjon om å bli med i Valdres lokallag, da dette er et helt annet område.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stemmer jeg for at det blir et nytt lokallag for Oppland, eks: Mjøsa Lokallag, avd. Oppland...

 

Jeg har ingen intensjon om å bli med i Valdres lokallag, da dette er et helt annet område.

 

Er nettop dette jeg har vært litt sånn bekymret for med det nye region systemet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lokalag du vil høre til bestemer du selv, men du bor under oppland Region, unner alle Regioner blir det lokkallag.

 

Så om du vil være med i Mjøsa lokkallag bestemmer du selv, self er det koslig om du blir, men dette bestemmer du selv.

 

Er slik at Mjøsa lokallag er Hedmark mens Valdres er lokallag for Oppland:confused:

 

Kan vi ikke bare gi F... i de region greiene og fortsette som før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er slik at Mjøsa lokallag er Hedmark mens Valdres er lokallag for Oppland:confused:

 

Kan vi ikke bare gi F... i de region greiene og fortsette som før?

 

lokallaget skal fortsette som før. Ganske enkelt å greit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjøsa Lokallag blir som før,

dvs dekker alt fra Elverum i øst, til Valdres i vest, til Hadeland i Sør, til Lom og Skjåk i Nord.

 

Dvs at den går over fleire fylker, men dette er ikkje noke problem,

dette fortsett som før, og alle er happy.... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite OT spørsmål her, hvordan melder jeg meg inn i mjøsa lokallag? er elverumsing, og regner med at det er der jeg hører hjemme:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.