#1 Skrevet Mai 8, 2007 Begynt å irritere meg over en ting. Det er så vanskelig å må være så nyaktige mål for å få godkjent felger/dekk. Men hvorfor kan Artic truck da sette på felger som blir flyttet opp mot 10 cm ut og har mye større rulleomkrets ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2007 Tror de har en stor fordel med at Toyota støtter dem, og går gode for endringen. Bilene blir jo også heist endel, og tyngdepunktet heves, og det krever jo bredere sporvidde. Og det får de støtte, i tillegg til at de har hatt noen av bilene sine på tilsvarende tüv i nederland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2007 Arctic Trucks er typegodkjent, det utgjør hele forskjellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2007 Papirer er alfa og omega om du ikke vil gå den lange veien. kjøp av noen som har dette iordren så fikser det meste seg selv På min T5 vil den bli godkjent med 10x20 med 275,35 og H/R justerbart senk, pga at levrandøren har papirer på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2007 deilig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 Vell... Smaker er som baken tydeligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2007 Tydeligvis;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2007 Hadde vært fett å bruke de bøttefelgene der med noen fete lavprofildekk med strekk på en breddet Einser eller noe annet bredt old school noe. Halvmeter polert kant anyone? Så var det bare å bygge om til 6-bolts understell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2007 Jeg hadde 12x15tom på min Taro, med innpress på -52, det hadde nok blitt fett på golf;) "hvordan skaffe tüv på de tro?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...