#1 Skrevet Mai 8, 2007 OK, nå begynner jeg å bli desperat!, Trodde dette med felger var en smal sak og fikse, og at jeg hadde GOD til å finne noe jeg likte. Det begynner smått og gå opp for meg at slik har det seg ikke! Har ventet i 2mnd nå på at sharif skal få inn sine FN1 felger, men de får han jo aldri, og i tillegg har jeg lest div. skrekkhistorier om ham, så begynner å få lyst og droppe de. Har fisket rundt hos mine lokale dekkforhandlere og de fleste har 2mnd+ leveringstid. Jeg har som nevnt i profilen min en 2006 Touran, som trenger nye felger. Er det noen som har noen tips om noe tøft, og som noen ett eller annet sted i østlandsområdet har på lager? Trenger sårt tips og hjelp nå. mvh. Frank Roger Los 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2007 Ta kontakt med Christer på http://www.dekkskift.no vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2007 Stian Jacobsen hos Dekkcompaniet.no /bærum kan nok muligens også hjelpe.. OT: Er det ikke litt sent å begynne å se på sånt nå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg vet det er SENT, men jeg har vært på jakt siden mars og hatt litt for god tolmodighet med sharif CRAP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg vet det er SENT, men jeg har vært på jakt siden mars og hatt litt for god tolmodighet med sharif CRAP! Ta en prat med christer på dekkskift!Bestilte felger og dekk der og hadde dem ferdig på bil 2 uker etter jeg bestilte.. Og knall service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 skal ringe ham og ta en tur inn i løpet av uka.. se hva han har på lager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2007 Christer kan nok hjelpe deg med å finne noe du blir fornøyd med . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2007 Nå har jeg prata med christer, men det ser ut som om det blir 19" OZ superturismo GT felger på meg!! har fått innbruddspris på de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2007 De er det vel levering på? Måtte vente i nesten 3 uker på at importør skulle få dem fra Italia, fikk dem forrige fredag. Får satse på at de tok inn flere i samme slengen.. Og når du sier innbrudspris begynner jeg å lure på hvor mye jeg har kastet ut vinduet: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2007 De skal være på plass om 14 dager, ifølge min volkswagen forhandler.. så nå har jeg altså bestillt meg 19" OZ superturismo... og jeg har jo allerede styra med dette i 3 mnd så da klarer jeg 2 uker til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...