#1 Skrevet Mai 8, 2007 Hei ! Jeg trenger nye felger. Kjører nå på 18" felg med 235/40 profil. Vurderer 19" i denne typen. http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider-2007/bp09-zito-zeus.html men klarer ikke bestemme meg Har en sølvgrå audi a4 2002 1.8tq sedan. tonet alle rutene og har sort stolpe. Så mangek ompiser tror det blir fint med sorte felger.. men er usikkert selv.. Har sett en bil her på medlembiler med sorte felger. Hva synes dere? og 9,5 x 19" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2007 Kjøpte selv lignende felger, bare en annen modell i 9,5x18 på A4'n min her forrige uke.. Må absolutt en tilvenning til, men blir bedre for hver uke som går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg har sorte felger på min, men riktignok Avant ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2007 Hei ! Jeg trenger nye felger. Kjører nå på 18" felg med 235/40 profil. Vurderer 19" i denne typen. http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider-2007/bp09-zito-zeus.html men klarer ikke bestemme meg Har en sølvgrå audi a4 2002 1.8tq sedan. tonet alle rutene og har sort stolpe. Så mangek ompiser tror det blir fint med sorte felger.. men er usikkert selv.. Har sett en bil her på medlembiler med sorte felger. Hva synes dere? og 9,5 x 19" ? hei, du vil vel ikke selge de gamle vel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg har sorte felger på min, men riktignok Avant ! din jeg hadde sett felg valg er ikke lett gitt noen som har forslag på felger da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2007 hei, du vil vel ikke selge de gamle vel ? vet ikke om de er så veldig mye å ha da.. uten å rette de... Måtte ha på 80 g på bak felgene og 40 fremme for å få de rette... kjenner ennå litt vibrering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2007 http://www.bilprodukter.no/bilder/bp550-2007/w762_sport.jpg har sett litt på de der også... men de er jo bare i 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2007 testa litt å klippe oglime litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2007 mere ps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2007 De siste der var litt bling, men kult lell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2007 De siste der var litt bling, men kult lell lys og reflektering blir ikke helt det rette da .. men faen...felg valg er ikkke lett... og de feteste koster jo flesk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...