#1 Skrevet Mai 8, 2007 :tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2007 Den lyden var bare helt drøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2007 Var jo endel andre greie biler man kunne se på å der:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2007 Åhhhhhhhh.... NydeliG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2007 drømmebil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2007 Se RS4en fra samme firma... Og legg merke til bensinmåleren som går nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2007 Mye go`lyder her ja! Sånn gikk bensinmåleren på gamle S4`n min også, så fløy den opp igjen nå jeg bremsa.. Tipper bensina flytter seg en god del i tanken av de G-kreftene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 "får igjen" bensin på min og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 14, 2007 Ikke værst å legge inn siste giret i over 260 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2007 Flytta seg det der ja: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2007 Flyttet seg saftig ja! Gikk faktisk rundt 100m/sek på slutten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...