#1 Skrevet Mai 8, 2007 Hva er å anbefale når det skal renskes i motorrommet? tenker på avfetting eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2007 Vanlig motorvask på sprayflaske funker helt fint, fåes bls på torshov, bilxtra o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg har brukt avfettinga som er på sjølvaskehallen på Esso-stasjoner. Men den sku gjerne vært sterkere enn det så da er vel bilxtra, mekonomen som nevnt over litt bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg kjøper Biltema sin motorvask. Både billig og bra synes jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2007 Er det noe man bør ta hensyn til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2007 Er det noe man bør ta hensyn til? Hver generelt forsiktig når du spyler, ikke rett på kontakter ol. Jeg pleier å dekke til dynamoen med en pose så den ikke blir full av fuktighet. Kan også være smart å starte motoren å la den gå seg varm så fuktigheten fordamper, med engang du er ferdig å vaske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...