Rallycross - Martin Scanche om og om igjen xD

Anbefalte innlegg

hehehe....Steike bra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha så bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu va du smart, nu va du vældig smart, ka??!??!!? :)

Noen som vet hvor det er blitt av alle de rallycross ur- og sport quattroene forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var råbra. Pokker som jeg lo :P Men stakkars alle de audiene! Hvor er de henn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, skulle nesten tro de reporterne der fikk betalt for å drite ut Martin Schanche: haha : : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså. Dette er nok noe som er laget av privatpersoner for morroskyld. Tviler på det er noen ekte reportere som har laget det. Hvis det ikke er som du sier folk som har betalt spessielt for å drite ut Scanche.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er fra filmen Top Rally Chrash 1 2 eller 3.. er ikke privatlaget.. jeg har faktisk kjøpt alle.. litt artigt å se på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, Martin schance fortjener endel tyn!

Men var det bare jeg som syntes de to kommentatorne var elendige??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var derfor jeg tvilte på det var ekte, pga komentatorene hørtes absolut ikke profesjonelle ut. Der tanken kom med Privat laget, samt det med MC'ene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever nok i beste velgående alle disse Audiene vi har sett her (dog litt usikker på KMS S2en, som gav opphavet til Seberg og Jørgensen tidl gule S2 og en annen tilsvarende bil).

Audi støttet endel private, spesielt i Norge og Sverige da rallycross var en "naturlig" arena for tidl. gr B

biler å utfolde seg. Litt variasjon i utgangspunkt osv, men de aller fleste bilene er kjøpt tilbake/handlet

av entusiaster og pusset opp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.