#1 Skrevet Juli 29, 2004 Koster kun 7,9 mill!! Det er vel lommerusk for de fleste tenker jeg! sjekk link: http://www.finn.no/finn/car/object?id=4134242&sid=1347231091229272&pos=2&rub=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2004 Til salgs her i Tønsberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2004 Har litt penger til overs så tenkte å ligge inn et bud på den..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2004 Opprinnelig postet av espen andersen Koster kun 7,9 mill!! Det er vel lommerusk for de fleste tenker jeg! Ja jøss! Vi bor jo tross alt i olje nasjonen Norge. Må bare vente til lønning, så blir den der min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2004 7.9 mill er vel ikke så ille... noen "rotehuer" her ute på plattformen, som bare skulle skru og justere litt på en kompressor har prestert å ødelegge den... reperasjoner er foreløpig komt opp i 138 mill... Hadde de spurt meg på forhånd kunne jeg forklart at det de gjorde måtte de ABSOLUTT ikke gjøre... lurer på om jeg får 7.9 mill om jeg sier ifra neste gang jeg ser noen gjøre noe dumt... eller om jeg bare skal la være??!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2004 Blir det trekk i lønn når de gjør slike feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2004 nope... ikke noe trekk i lønn nei... Alle kan gjøre feil, men de ser helst at folk lærer av feil som blir gjort da. Er ikke så populært om du gjør samme feil flere ganger... Anyway, med en oljepris på 40.31 dollar pr fat (onsdag) så blir det jo litt kroner uttav produksjonen her ute da... produserer vel for cca 70 mill i døgnet tror jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2004 For 70 mill i døgnet burde jo de kjøpt en sånn bil til deg slik at du kan være raskt tilgjengelig!! Det hadde vel de ikke merket en gang..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2004 tja... med tanke på at dem betala 82% skatt, samt skal "brødfø" en hel MASSE folk som sitter på kontor på land... så blir det vel ikke så utrolig masse igjen sånn sett... men liker tanken din... kan du ringe til sjefen min og foreslå d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2004 jepp.. Har snakka med han og det var selvfølelig ok! Ingen problem! Dem skulle gå ned på standaren på maten de før på folket., Så da skulle vel alt være i orden..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2004 Frekke varer om jeg må si.... Frekke varer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...