#1 Skrevet Juli 29, 2004 Får ikke håpe på at alle ligger dau drukne etter lørdagen: smil : Men greier å stille førstkommende søndag kl 19. Og sef. med ny vaska bil Stiller denne gangen med noe mer topløs enn den NOS cossien min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2004 Eg ska stilla eg vert fall, en pleier jo å få en del frisk luft på disse lokaltreffa å d e jo ikke feil etter en har hatt en brate kvel dagen før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2004 Regne med å stilla eg, sjøl om eg fylle 30 på lørdag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye . Og sef. med ny vaska bil : Et tips.. vask bilen på johs lunde bilpleie!!!!!! Fy f... de vaskebåsane e bra!!!!! Hadde forresten en skjikkelige boning på bilen igår så den skinne greit nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2004 Stille eg. Klar som ett egg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2004 Kommer jeg også.... med bulk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2004 Da har jeg våknet opp av en hvis bakrus og faktisk fått vasket gullet mitt. Så nå er jeg klar til i kveld! Så vi sees der! (først middag hos svigers) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2004 Noen som har lært noe om å kjøre forbi på feil side av midtrabatten på Storhaug? Synest det hylt fælt i dekka dine... Kanskje litt nær den bilen som kom imot også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...