Anbefalte innlegg

Har i flere år kjørt på med Autoglym sin cabrens/impregnering, og har nå nesten to fulle renser og ingen impregnering.. Synes det er ille å kjøpe _ennå_ en pakke med begge deler, så jeg lurer på hva andre imprgnerer cabben sin med? Har fått tips om Krefting 'sitt eget' Selaclean Textilipregnering, som kommer i 5-liters dunke til fordelaktig pris. (322,- 5 liter skulle holde en stund..) Men vet ikke helt om denne vil sette flekker på en sort cab, Krefting kunne ikke si noe, i hvertfall!

 

Noen meninger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg kjøpte BMW sitt sett.:) Rens/impregnering og pasta til bakruta ettersom det er plast. Fungerer utmerket.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update!!!

Cabben ble 'som ny' med Selaclean tekstilimpregnering, kjøpt gjennom Møller til 322,- for 5 hele liter! Det er 'noe' bedre pris enn for Autoglym!

Gjorde dette for 3 uker siden, og det ser fortsatt ut som det gjorde første dagen..

Gir ny update når jeg ser hvordan den funker over tid! Flekker fra vann som har tørket forsvant umiddelbart.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update!!!

Cabben ble 'som ny' med Selaclean tekstilimpregnering, kjøpt gjennom Møller til 322,- for 5 hele liter! Det er 'noe' bedre pris enn for Autoglym!

Gjorde dette for 3 uker siden, og det ser fortsatt ut som det gjorde første dagen..

Gir ny update når jeg ser hvordan den funker over tid! Flekker fra vann som har tørket forsvant umiddelbart.. : ja :

 

Hei !

Min nye Roadster har knapt 100 mil på km-telleren.

Har ikke tenkt til å kjøre den på vinterstid.

Hvordan bør jeg behandle "taket" ?

Den skal "i hi" om noen uker, og det hadde vært

greit å vite om jeg bør gjøre noe annet enn å vaske den godt....

 

Mvh

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.