#1 Skrevet Mai 9, 2007 Har et klistermerke med "G-KAT" i front ruta på bilen min.. har lest at G.KAT står for Katalysator med lambda sonde.. kan det stemme? har ikke di fleste biler lambda sonde i katalysatoren? Importbil passat 1998 1.8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2007 jeg har på grenrøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2007 jeg har på grenrøret. ok, lamba på grenrøret.. men er det ikke vanlig at disse bilene har lambda da? siden det er et svært klistermerke oppe i frontruta mi som viser G-KAT .. skal ta bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2007 ok, lamba på grenrøret..men er det ikke vanlig at disse bilene har lambda da? siden det er et svært klistermerke oppe i frontruta mi som viser G-KAT .. skal ta bilde står G-kat på bilen min og (90 mod golf 2) .. har lambda i manifold .. tror ikke G-kat har noe med lambda å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...