Trondheim: Skruhjelp eller verkstedanbefaling

Anbefalte innlegg

Har litt kosearbeid som skulle ha vært gjort på en bil..

 

Traversforinger og bakdiff skulle ha vært byttet. Mitt faste verksted har selvfølgelig ikke tid på lenge lenge, og dette må gjøres før neste helg : rolleyes Har alt av deler liggende.

 

Uansett, noen som kan tenke seg å ta på seg en slik jobb, eller vet av et verksted som er å anbefale? Skulle helst ha gjort dette selv, men jeg har ikke verktøy og utstyr for å bytte foringene i traversen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Krystoff på telefon 40243719. Polakk med fagbrev innen alt av bilmekking. Rimelig og veldig bra arbeid! Har hatt flere biler innom der, fra bytting av bremser til overhaling av 2,5tdi v6. Holder til på Ler ved Oles Autorast. Hils fra meg, så ordner han nok dette for deg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Krystoff på telefon 40243719. Polakk med fagbrev innen alt av bilmekking. Rimelig og veldig bra arbeid! Har hatt flere biler innom der, fra bytting av bremser til overhaling av 2,5tdi v6. Holder til på Ler ved Oles Autorast. Hils fra meg, så ordner han nok dette for deg! :)

 

Timespris? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Timespris? : klø :

 

Varierer litt med hva det er, og selv har jeg "kompis-pris", så du får nesten ringe og høre om hva han skal ha for den spesifikke tingen du vil han skal fikse. Bytte av skiver og klosser foran på en Passat tok han ca 300kr for til en kamerat av meg. Deler medbringes om ikke annet avtales (skaffer deler fra Polen billig, men det kan ta litt tid).

Han har forøvrig bygd lakkboks med skikkelig varme og avtrekk.

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varierer litt med hva det er, og selv har jeg "kompis-pris", så du får nesten ringe og høre om hva han skal ha for den spesifikke tingen du vil han skal fikse. Bytte av skiver og klosser foran på en Passat tok han ca 300kr for til en kamerat av meg. Deler medbringes om ikke annet avtales (skaffer deler fra Polen billig, men det kan ta litt tid).

Han har forøvrig bygd lakkboks med skikkelig varme og avtrekk.

Mvh

EW

 

Vet du om han har peiling på sveising da? har litt svenskkrom som må bort. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om han har peiling på sveising da? har litt svenskkrom som må bort. : bh :

 

Han sveiser ja! Fikk han til å fjerne midtre lyddemper og sveise inn erstatningsrør til meg og den sveisen så råå ut, var glatt og jevnt :)

 

Edit: Han har løftebukk, så ting som skal fikses under på bilen er neppe noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sveiser ja! Fikk han til å fjerne midtre lyddemper og sveise inn erstatningsrør til meg og den sveisen så råå ut, var glatt og jevnt :)

 

Edit: Han har løftebukk, så ting som skal fikses under på bilen er neppe noe problem.

 

genialt, får ringe han uti juni når konton har fått påfyll. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har litt kosearbeid som skulle ha vært gjort på en bil..

 

Traversforinger og bakdiff skulle ha vært byttet. Mitt faste verksted har selvfølgelig ikke tid på lenge lenge, og dette må gjøres før neste helg : rolleyes Har alt av deler liggende.

 

Uansett, noen som kan tenke seg å ta på seg en slik jobb, eller vet av et verksted som er å anbefale? Skulle helst ha gjort dette selv, men jeg har ikke verktøy og utstyr for å bytte foringene i traversen..

 

 

Har verksted, ta med deler.:) Send en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ordna seg.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om skruhjelp i området nå, Trønderlag/Trondheim/Ørlandet?

På en Audi 80 Quattro B4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.