#1 Skrevet Mai 9, 2007 Hva er "den store" forskjellen på disse motorene i Audi A4 8E? Skulle også visst forskjellen på dreiemoment på disse 2, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2007 Jeg vet ikke helt hva den store forskjellen er motormessig, men 163hk-versjonen skal visst ha sterkere clutch osv, samtidig som det ikke er like stor fare for at det ene og andre skal ryke på 163-modellen ved chipping kontra 150hk-versjonen. Dette er i alle fall det jeg har blitt fortalt når jeg har henvendt meg til de "store" gutta. Ellers har vel 150hk-versjonen 210 Nm, mens 163hk-versjonen har 225 Nm originalt, ellers vil 163hk-versjonen vil ha noe mer dreiemoment ved chipping. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2007 Nå ser det ut som det blir en A4 TQ 163hk S-line på meg: smil : MEN, er det standard med 6gir på 04mod S-line?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2007 ingen som vet? Skulle veldig gjerne funnet ut av dette idag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 13, 2007 Nå ser det ut som det blir en A4 TQ 163hk S-line på meg: smil : MEN, er det standard med 6gir på 04mod S-line?? mener det skal være standard med 6 gir ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2007 Jeg vet ikke hvordan det er med '04 mod, men det er i hvert fall ikke standard med 6-gir på '03 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...