Anbefalte innlegg

Hei, jeg limte på sideskjørtene mine. men hadde litt for mye sikaflex på. slik at det tøyt opp og nå ser det bare stykt ut.. noen som har noen råd, hvordan jeg skal få dette fjernet?:confused::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silikonfjerner tar sica :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silikonfjerner tar sica :)

 

Det kommer helt an på hvilken sica det er.

 

Om ikke det funker så er det eneste du kan gjøre å fjerne det maskinelt, dvs skjere det vekk.

Får du av skjørta, så ville jeg ha tatt de av og fjernet all sica og så limt de på igjen. Det er ikke mye du trenger å ha på for at de skal sitte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått låne ei skrape av plast, fikk vekk det verste. men ,får liksom ikke vekk de små flekkene.

 

får kansje prøve med silikonfjerner. hvor får jeg kjøpt det?

:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er foresten rutelim, av kent jeg har brukt: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med Casco Silstrip - det er vel omtrent det eneste som virker.. men prøv på et sted som ikke synes først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv med Casco Silstrip - det er vel omtrent det eneste som virker.. men prøv på et sted som ikke synes først.

 

 

 

hvor får jeg kjøpt?:confused:

 

hvordan virker det? sterkt å ødelegger lakken eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det du kan kjøpe deg er en running (vunker som viskelær) som du setter frempå drillen din som rett og slett tar alt untatt lakken !

mener dem har det på biltema, ellers så veit jeg at 3M har sånn ! funker som snus ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får jeg kjøpt?:confused:

 

hvordan virker det? sterkt å ødelegger lakken eller?

 

Fargehandelen. Er ikke 100% sikker på om den tar lakk eller ikke, men det bør de vite i en god butikk. Men uansett er sånt alltid lurt å teste på et bittelite usynlig sted, evt på en gammel skjerm eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.