#1 Skrevet Mai 9, 2007 Hei er det noen som kan hjelpe meg med å montere senkesett på bilen min? selvfølgelig mot betaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2007 har du sted å stå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2007 Send meg en pm på hva du er villig til å betale for jobben, så kan eventuelt jeg gjøre det på vaerste (ÅS) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2007 har ikke sted å stå desverre, det er det som er litt av problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2007 for 1500,- og at jeg henter bilen din å leverer den tilbake når jeg er ferdig så har vi en deal. bor 20 min utenfor oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2007 Jeg har verksted på Rud i Bærum. Kan montere det der for deg for 1500 jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2007 takk for alle tilbudene, har nå fått hjelp av anders så settet er montert etter mye kløing i hodet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...