Anbefalte innlegg

Hei

Hvor kan jeg skaffe senteringer på dagen? Skulle ha hatt noen fra 63,3 til 57,1, men ser ikke ut til at noen har denne på lager og jeg trenger den helst imorgen. trenger hjelp:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken felgprodusent er det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viper eller no:S tror de selges på Møller E18. mener at jeg har sett noen helt like felger der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de er til toer-golfen din så er det ikke av samme type/likt som noe som selges på Slependen.

Alt som selges gjennom Møller skal passe rett på VAG-biler uten ringer eller andre bolter..

Jeg jobba på delelageret der inntil for to uker siden:)

Har du sjekket hos VT dekk? Har funnet noe av samme størrelse der før, mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sjekket hos VT nei. skal dra å sjekke der imorgen.

vet at du jobbet på Slependen. Har vært utplassert der nå for litt siden og da bestilte jeg endel deler hos deg:p har også en kamerat som jobber der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : der ser du, liten verden..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tipset, han hadde han så da ble det sommerfelger idag.. ikke de feteste, men de duger inntil jeg får noen bedre

dscn2996hw6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint det der :)

Viper By Rial eller noe sånt heter de vel, mener bestemt jeg har et sett i 15" liggende i garasjen til modern :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det ordna seg da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.