#1 Skrevet Mai 9, 2007 Hei Hvor kan jeg skaffe senteringer på dagen? Skulle ha hatt noen fra 63,3 til 57,1, men ser ikke ut til at noen har denne på lager og jeg trenger den helst imorgen. trenger hjelp:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2007 Hvilken felgprodusent er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2007 Viper eller no:S tror de selges på Møller E18. mener at jeg har sett noen helt like felger der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2007 Hvis de er til toer-golfen din så er det ikke av samme type/likt som noe som selges på Slependen. Alt som selges gjennom Møller skal passe rett på VAG-biler uten ringer eller andre bolter.. Jeg jobba på delelageret der inntil for to uker siden:) Har du sjekket hos VT dekk? Har funnet noe av samme størrelse der før, mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2007 Har ikke sjekket hos VT nei. skal dra å sjekke der imorgen. vet at du jobbet på Slependen. Har vært utplassert der nå for litt siden og da bestilte jeg endel deler hos deg:p har også en kamerat som jobber der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2007 der ser du, liten verden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2007 Takker for tipset, han hadde han så da ble det sommerfelger idag.. ikke de feteste, men de duger inntil jeg får noen bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2007 Fint det der Viper By Rial eller noe sånt heter de vel, mener bestemt jeg har et sett i 15" liggende i garasjen til modern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 11, 2007 Bra det ordna seg da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...