Anbefalte innlegg

Noe forskjell fra original her ja :P

Dem kunne hvertfall spart seg for bakgrunns støyen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en mini som har det her i norge med et stooort turbokit!! Er vel snakk om en pluss/minus 500hk han satser på, mener jeg å huske fra tiden jeg var mini fyr :)

edit: han ligger nå på 336hk for å ha det holdbart..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo rått me slike små biler motorsykkel motor, MEN å ett stort MEN. Av de jeg har sett primært fra england bruker de bare kjede drift å stiv bakaksel, å kjørbarheten å kjøre egenskapene kan det jo stilles ett spørsmåls tegn ved? Så var det å momentet, vet ikke hva det er i en slik motor, men sikkert veldig lite til å "drasse" rundt på en bil, selv om den er så lett som en mini, å smart? Å org. clutchen kan umulig ha godt av å dra noen ekstra 100 kg, men for all del. Det ER gromt uten tvil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker vel best til å spinne rundinger. :)

En kompis av meg hadde lyst å montere MC motor i sin Fiat 126, men ble aldri noe av. satte inn en 500? motor istedet, og gikk fra 23 hk til HELE 44hk. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en mini som har det her i norge med et stooort turbokit!! Er vel snakk om en pluss/minus 500hk han satser på, mener jeg å huske fra tiden jeg var mini fyr :)

edit: han ligger nå på 336hk for å ha det holdbart..

Se her for mere info om MiniBusa (ikke oppdatert i det siste). Er i minimiljøet selv og gud for en rå bil :) Flere andre rå minier der også. Bla henrik sin med suzuki turbo motor og 4wd! http://www.miniboost.no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, det der så helt sykt morsomt ut å leke med=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.