#1 Skrevet Mai 10, 2007 Delenr til øvre S4 grill ønskes. Har blitt bestilt 2stk feil fra Møller. Delenr som er brukt er 8E0 853 651 D 3SR (denne er riktig i midten men kommer med svart ramme rundt!) skal ha chrome! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Jeg brukte delenr 8EO 853 651 D 3SR og fikk med chrom-list rundt. Presiserte at jeg ville ha den med chromlist da(tror det er den de kaller granit?).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2007 Skal være riktig det. Hvilket delenr står på selve grillen som har sort ramme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 Du kan jo sjekke om delenummeret på pakken er det samme som fysisk på delen. Jeg fikk feil hekkspoiler to ganger, de på det sentrale lageret hadde blingsa på ett tall og pakket feil. De gjorde faktisk nøyaktig samme feil to ganger: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2007 Har snakket med hovedlageret på Skedsmo nå, de som har gjort feil. Lagt 4stk i feil hylle (og merket feil med gul lapp) Riktig grill kommer i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2007 Noken som har nr på den nedre og, granit med crom ramme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2007 Det kan vel ordnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2007 Det var eit rart delenr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2007 Delenr'et er på to linjer Linje en er delenr og linje to er fargekombinasjonen. 8E0 807 647 B 3SR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2007 Delenr'et er på to linjer Linje en er delenr og linje to er fargekombinasjonen. 8E0 807 647 B 3SR Thank you! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...