Nord-Trøndelag: Finnes det noe interesse for sam-leie av garasje/verksted?

Anbefalte innlegg

God dag gutter.

Måtte slenge med et bindestrek i tittelen, kunne blitt endel misforståelser ellers føler jeg :P

 

Men, har funnet et mulig "verksted", og lurer derfor på om det er noen i lokallaget som er intressert i å være med på dette. Er ikke 100% sikker på pris og størrelse enda, da vi har en viss mulighet til å være med å bestemme areal osv selv. Lokalet befinner seg sentralt i Steinkjer, nærmere sagt Guldbergaunet.

 

Dette verkstedet kan også være VACN Region Nord Trøndelag sitt tilholdssted ved treff,møter og lignende. Det hadde jo vært greit kanskje? Slipper å henge på MikkyD ved hvert møte.

Å ha et slikt fast tilholdssted betyr jo også at man har en plass å ta småtinga som oppstår når man er i et eierforhold med en bil. ;)

 

For ikke snakke om vinterlagring av bilene sine, det er vel det jeg i all hovedsak higer etter.

 

Lufter bare idèen her jeg, så får dere i omegn tenke litt på det. God idè, eller bortkasta?

 

mvh

Hans Strømseng

Region Nord Trøndelag

 

PS:

Regner med dere har lest at vi går bort fra lokallagstittelen, og bruker Region istedetfor fra om med nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan jo absolutt være noe å tenke på! Hvilket prisleie vil det isåfall være snakk om?

Hvordan er det med fasiliteter; løftebukk, trykkluft osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan jo absolutt være noe å tenke på! Hvilket prisleie vil det isåfall være snakk om?

Hvordan er det med fasiliteter; løftebukk, trykkluft osv?

 

Prisleie er litt opp til oss selv å bestemme, for vi får leid fra 200m2 til 3000m2..

Men, jeg har ikke et håndfast eksempel akkurat nå. Det kan jeg få iløpet av morgendagen, må ringe dem opp å høre litt mer presist. Tenkte bare å slenge ut, for å se om det var noe interesse av dette innad i regionen. Ser for meg at vi "må" være 4-5-6 stk. 200m2 er rimelig stort.

 

Når det kommer til fasisiliteter, så er det så vidt meg bekjent ikke løftebukk eller noe utstyr i de lokalene. Trykkluft ser jeg ikke på som noe problem, da jeg kan få tak i kompressor og div utstyr til en god pris. Har også litt utstyr fra før, som vil bli tatt med opp dit hvis det blir noe tema.

 

mvh

Hans Strømseng

Region Nord Trøndelag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært med lett hadde det ikke vært for at jeg må kjøre en time for å skru på bilen :P Genialt å ha plass å skru. Flott hvis noen går sammen og leier et lokale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært morsomt da... Hvor i fylket er dette da?

 

Er vel kanskje en del som har lyst til å ha en plass for å småplukke på bilen og evt. bygge stereo eller lignende i bilen vett...

 

Fint med noe mer eksakt plassering også da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært morsomt da... Hvor i fylket er dette da?

 

Er vel kanskje en del som har lyst til å ha en plass for å småplukke på bilen og evt. bygge stereo eller lignende i bilen vett...

 

Fint med noe mer eksakt plassering også da....

 

Lokalet befinner seg sentralt i Steinkjer, nærmere sagt Guldbergaunet.

 

;): rolleyes;): rolleyes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må virkelig beklage lesingen min altså... Er ikke bestandig at men har tid til å lese allt som står med liten skrift vett.... :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.