#1 Skrevet Mai 10, 2007 Da jeg har en liten plan om å bygge bur i bilen min lurer jeg på om det er noen betydelig forskjell innvendig på CQ vs Urq? Etter det jeg kan se er det meget likt. Og betyr det at hvis leverandøren kan levere bur til Urq så kan jeg kjøpe det og bygge det inn i CQ'n min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Så vidt jeg vet, er eneste forskjellen innvendig at Urq har batteriet under baksetet. Bortsett fra dette mener jeg de er identiske i interiøret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2007 Så vidt jeg vet, er eneste forskjellen innvendig at Urq har batteriet under baksetet. Bortsett fra dette mener jeg de er identiske i interiøret. Jeg har batteriet i bagasjerommet så da er det jo bare å slå til: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 Hvem som leverer ferdig til Ur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2007 Hvem som leverer ferdig til Ur? Pedersen Racing, har hatt tidligere. Tlf 69155711 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2007 jeg hadde et byggesett fra autosafe, fulgte med prosjektbilen, men tror det kosta 2500kr ca. skulle jeg bygget igjen tror jeg jeg ville kjøpt en manuell rørbøyer å laga selv.. koster under 1000på biltema. er uansett endel arbeide å tilpasse et byggesett bur, og har man rørbøyer selv kan man bygge akkurat hvordan man vil ha det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2007 Pedersen Racing, har hatt tidligere. Tlf 69155711 Stemmer det. Er Pedersen som har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...