#1 Skrevet Mai 10, 2007 Noen som vet om denne fortsatt er å få kjøpt og hvor? Ser den ligger ute på http://www.sonax.no men finner den ikke i en eneste butikk. Heller ikke på nett. ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 10, 2007 Denne voksen er ihvertfall laget av Sonax. Jeg vil tro den er omtrent lik den du viser til. NTS7 Liquid Shield Liquid Wax & Paint Protectant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 10, 2007 Noen som vet om denne fortsatt er å få kjøpt og hvor? Ser den ligger ute på http://www.sonax.no men finner den ikke i en eneste butikk. Heller ikke på nett. ?? clas ohlson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 10, 2007 Nå skal jeg passe meg, men... Opelforhandleren har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2007 Kjøpte en sånn en på Meca i Bergen tidligere i vår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2007 de hadde denne hos min lokale vw forhandler i går i allefall tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2007 Kunne du ha sjekket igjen og bekreftet? Da må jeg få handlet noen flasker der ja, om det ikke dukker opp noe nærmere.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2007 Kunne du ha sjekket igjen og bekreftet? Da må jeg få handlet noen flasker der ja, om det ikke dukker opp noe nærmere.. :-) Hvis det er meg du sikter til så vet jeg at Meca i Åsane har den inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 10, 2007 Juhu !!! Skal til Bergen om 2 uker.... Hvor ligger Meca Åsane ? I Åsane senteret ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 10, 2007 Nei, det er nok ikke så enkelt, dessverre. Litleåsveien 69, 5132 Nyborg er adressen. Har du navigasjon går jo det i søvne, hvis ikke så får du søke på den adressen i finn.no/kart eller noe sånt. Hvis du vet hvor Bonus eller Hope Auto ligger så er du i nærheten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 11, 2007 Kunne du ha sjekket igjen og bekreftet? Da må jeg få handlet noen flasker der ja, om det ikke dukker opp noe nærmere.. :-) Er det så bra dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2007 Jeg synes ikke denne er spesielt bra, har bøttevis av den på jobb. Kan sjekke hvor mye jeg har igjen, og lage et knakende godt tilbud om noen er intressert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 11, 2007 Er det så bra dette? Noe av den meste geniale voksen som finnes. Gir en vannvittig dyp glans.... og hele bilen vokses på under en time. Varigheten er vel kanskje ikke av de beste. men det gjør ikke no da den kan legges på etter hver vask :-) Kan anbefales på det varmeste. Obs.... Dette produktet inneholder ingen polerende eller rensende koponenter.. Så om lakken er slitt bør den rubbes ned og poleres opp igjen.... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 11, 2007 Jeg synes ikke denne er spesielt bra, har bøttevis av den på jobb. Kan sjekke hvor mye jeg har igjen, og lage et knakende godt tilbud om noen er intressert Ja men da er det bare å selge den billig til meg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 11, 2007 Ja men da er det bare å selge den billig til meg :-) Må på jobb i morgen, så da kan jeg sjekke hvor mye jeg har stående. Lar høre fra meg i morgen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 11, 2007 Er det så bra dette? ja faktisk!! denne voksen er meget MEget bra!! var litt asfalt som jeg ikke fikk bort under avfetting! med denne voksen så forsvant alt.. og etterlot en meget bra hinne som glinset bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...